שתף קטע נבחר

ירקו לבאר: מכבי חיפה הפסידה 2:0 להפועל חדרה

הירוקים ספגו ממקס גרצ'קין (19) ועדן קארצב (64) ואיבדו הזדמנות להתקרב להבטחת הכרטיס לאירופה. מוחמד עוואד הורחק (31) בגלל יריקה על יהב גורפינקל, מרקו בלבול: "המעשה שלו חמור, זה יטופל"

מכבי חיפה שוב בעטה בדלי ואיבדה הזדמנות להתקרב להבטחת הכרטיס לאירופה. ניצחון הערב (שני) על הפועל חדרה היה מעניק למדורגת שנייה יתרון של ארבע נקודות על פני מכבי נתניה המדורגת שלישית, אבל היא הפסידה 2:0 במחזור ה-34 בפלייאוף העליון.

 

היה זה ההפסד השני של הירוקים לאותה היריבה בתוך חודש וחצי ולא פלא שמרקו בלבול נראה עצבני. מקס גרצ'קין כבש ראשון (19) לזכות הקבוצה של ניסו אביטן אחרי שניצל הרחקה לא מוצלחת של עופרי ארד, והמחליף עדן קארצב הוסיף (64) את השני (בישול של לוסיו) בנגיעה הראשונה שלו בכדור. 

 

הפועל חדרה חוגגת (צילום: טל שחר)
הפועל חדרה חוגגת(צילום: טל שחר)

הפועל חדרה נגד מכבי חיפה (צילום: טל שחר)
רוקאביצה מחפש את הדרך לשער(צילום: טל שחר)

 

מכבי חיפה שיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-31 בה הורחק מוחמד עוואד בעקבות יריקה על יהב גורפינקל. במחזור הבא היא תארח את האלופה מכבי תל אביב במפגש שהפך למשמעותי מאוד מבחינתה.

 

מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול: "זה היה משחק חשוב, פתחנו לא טוב והפכנו לפגיעים אחרי ההרחקה. היינו אנמיים בחלק הקדמי ולא מספיק חדים. כל הכבוד לחדרה. לא באנו טוב למשחק, איבדנו כדורים, ספגנו מטעות ישירה של איבוד כדור והיינו חשופים. זה היה יום רע מאוד וננסה לתקן נגד מכבי תל אביב. המטרה היא להגיע לאירופה ואני מבטיח שנעשה את הכל כדי להיות שם". בלבול התייחס להרחקה של מוחמד עוואד: "המעשה שלו חמור ונטפל בזה בתוך המועדון. יש לנו חדר הלבשה חזק ואווירה טובה, אבל כל עבירת משמעת תטופל".

 

מכבי חיפה (צילום: טל שחר)
"היינו אנמיים". בלבול(צילום: טל שחר)

 

המאמן המנצח, ניסו אביטן: "הניצחון שלנו מוצדק. נראינו טוב. הגענו על האדים של האדים מבחינת הסגל, אבל לחבר'ה שלנו יש לב ענק. האדום היטה את הכף לטובתנו, אבל נראינו טוב גם לפני כן. לנצח פעמיים את מכבי חיפה זה לא משהו שהולך ברגל עבור מועדון צנוע כמו שלנו. אני רוצה לברך את חביב אוחיון. הוא עבר תקופה לא קלה. הוא הציג משחק טוב מאוד, לא ספג ואני מקווה שימשיך כך".

 

מהלך המשחק

19': שער! 0:1 להפועל חדרה. איילון אלמוג שלח מסירת עומק, עופרי ארד ניסה להרחיק בגליץ' ולא הצליח. מקס גרצ'קין ניצל את המתנה כשנותר לבדו מול גיא חיימוב ובעט פנימה.  

 

31: מכבי חיפה נותרה בעשרה שחקנים. השופט בדק ב-VAR אחרי עימות בין יהב גורפינקל למוחמד עוואד והחליט להרחיק את עוואד שנראה בצילום יורק לעבר יריבו.

 

ניסו אביטן (צילום: טל שחר)
"הניצחון מוצדק". ניסו אביטן(צילום: טל שחר)

 

38': מכבי חיפה ניסתה להשוות. קרים פריי הגיע למצב נוח בתוך הרחבה, אבל בעט לא מספיק חזק וחביב אוחיון הדף.

  

48': לוסיו הכין ליהב גורפינקל, שבעט

מחוץ לרחבה החוצה.

 

64': שער! 0:2 להפועל חדרה. לוסיו עצר את הכדור על החזה ומסר לאחור. עדן קארצב, ששולב לפני כן כמחליף, בעט פנימה בנגיעה הראשונה שלו בכדור.

 

70': מכבי חיפה כמעט כבשה. קרים פריי בעט בעיטה חופשית לפינה הקרובה, חביב אוחיון זינק בזמן והציל.

 

84': הפועל חדרה יצאה להתקפה נוספת. דובב גבאי ששולב כמחליף בעט החוצה.

 

88': מכבי חיפה ניסתה לחזור למשחק. מקסים פלקושצ'נקו בעט מרחוק, חביב אוחיון עצר.

 

הפועל חדרה נגד מכבי חיפה (צילום: טל שחר)
מנשה זלקה ויהב גורפינקל(צילום: טל שחר)

 

הרכבים

הפועל חדרה: חביב אוחיון; עמית כהן, וויסאם רבאח, מנשה זלקה, יהב גורפינקל; ג'ורג' פוצ'יבה, מקס גרצ'קין, ויטלי גנון (דובב גבאי 67), ניית'ן אודוואה (אליאס זאנה 80); איילון אלמוג (עדן קארצב 59), לוסיו.

 

מכבי חיפה: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, עאיד חבשי, עופרי ארד, סאן מנחם; ג'ורג' מנדז'ק (ירדן שועה 53), נטע לביא, קארים פריי; ניקיטה רוקאביציה (מקסים פלקושצ'נקו 69), מוחמד עוואד, שון וייסמן (רועי קהת 80). 

 

מכבי חיפה (צילום: טל שחר)
עוזר המאמן של מכבי חיפה, ג'ובאני רוסו(צילום: טל שחר)


פורסם לראשונה 13/05/2019 20:16

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: טל שחר
לוסיו, מקס גרצ'קין
צילום: טל שחר
מומלצים