שתף קטע נבחר

ניסו אביטן: "לא ישנתי בלילה"

המאמן שהחליף את קובי רפואה על הקווים של הפועל ת"א דיבר בהצגה הרשמית שלו: "מבחינת יחסי אנוש הייתי בסדר עם כולם בחדרה". על חלוקת הסמכויות בתפקיד החדש: "קיבלתי מנדט לעשות כל מה שאני רוצה". איציק ניסנוב: "היו דברים עם קובי שהיה לנו קשה לקבל"

 

אחרי שפיטרה את קובי רפואה, הפועל תל אביב הציגה היום (חמישי) את מאמנה החדש, ניסו אביטן, שעזב את הפועל חדרה לאחר עונה מצוינת וחתם לשנתיים במדי האדומים.

 

ניסו אביטן חתם בהפועל תל אביב

 

אביטן, שהעלה את חדרה לליגת העל והוביל אותה לפלייאוף העליון וגם לחצי גמר הגביע פתח ואמר: "אני שמח לחזור לפה ומקווה לא לאכזב ולשמח הרבה אנשים. ברגע שקיבלתי את הפנייה זה עניין אותי. הייתה לי תחושת בטן שזה הדבר הנכון לעשות, ותחושות הבטן חשובות בעיניי".

 

הפועל תל אביב (צילום: יובל חן)
אביטן בין גרינברג לניסנוב. "מקווה לשמח הרבה אנשים"(צילום: יובל חן)

 

על האופן בו נעשו הדברים מול הפועל חדרה אמר אביטן: "עשיתי הכל כמו שצריך. מבחינת יחסי אנוש ומול בני האדם שם הייתי בסדר גמור".

 

המאמן, שינסה להחזיר את הפועל תל אביב לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי אחרי שסיימה את העונה במקום השמיני והמאכזב מבחינתה התייחס גם לחלוקת הסמכויות מול ההנהלה: "קיבלתי מנדט לעשות כל מה שאני רוצה, ואני מודה לבעלים על האמון. תמיד אהבתי לעבוד בצוות ולהקשיב, זה לא מופע של איש אחד, ככה זה היה גם בחדרה".

 

הפועל תל אביב (צילום: יובל חן)
ניסו אביטן. שלם עם עצמו(צילום: יובל חן)

 

על המטרות לעתיד: "המטרה היא להגיע בעונה הבאה לפלייאוף העליון. אני חולם על המון דברים אבל רוצה להציב יעד ריאלי. לדבר זה הכי קל, זה לא לעשות את העבודה". כשנשאל על מה הוא חלם הלילה ענה אביטן בהומור: "לא חלמתי כי לא ישנתי".

 

קודם לכן, איציק ניסנוב פתח בפנייה למאמן המפוטר קובי רפואה: "אני רוצה להודות לקובי רפואה על שנה וחצי בקבוצה ולאחל לו בהצלחה בהמשך". בהמשך הוא אמר: "קובי יודע להעמיד קבוצה על המגרש, אבל היו דברים אחרים שהיה לנו קשה לקבל". גם אביטן התייחס לרפואה: "קובי הוא קולגה ומאמן ראוי ביותר בעיניי ואני רוצה לאחל לא את כל ההצלחה שבעולם".

 

ניסנוב לא התנער מהאחריות של ההנהלה למה שהגדיר ככישלון בעונה הנוכחית: "זה כישלון שלנו, של הצוות המקצועי ושל השחקנים. קיווינו להיות במקום אחר". זאב גרינברג דיבר על המצב הכלכלי של הקבוצה: "סגרנו את כל הגירעון העונה. אין אחד שלא קיבל את הכסף. יש חוב של אראל אחזקות שנמצא בהתדיינויות".


פורסם לראשונה 16/05/2019 13:59

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים