שתף קטע נבחר

מסאי דגו: "חושבים שלא אחזיק מעמד, מאמין שאצליח עם איזי"

מאמנה החדש של עירוני קריית שמונה בראיון מיוחד ל-ynet לאחר מינויו לתפקיד: "שרצקי אדם מיוחד, משקיע המון כסף". על ההתבטאות של קשטן נגד הבעלים: "כל אחד עושה מה שטוב לו"

מסאי דגו, שעל מועמדותו לעירוני קריית שמונה פורסם לראשונה ב-ynet, מונה אחר הצהריים (ראשון) באופן רשמי למאמן הקבוצה.

 

"אני בחור שאוהב אתגרים וקריית שמונה מבחינתי היא אתגר גדול", אמר דגו בראיון ראשון מאז מונה לתפקיד. "לאמן בליגת העל זה חלום שלי מהיום שהתחלתי לעבוד במחלקות הנוער. לא האמנתי שזה יגיע כל כך מהר".

  

דגו. יצליח בק"ש?
דגו. יצליח בק"ש?

 

לאורך השנים, כולל בעונה האחרונה, היו לבעלי ק"ש, איזי שרצקי, לא מעט עימותים עם מאמניו שהסתיימו בהתפטרויות/פיטורים לא נעימים שעשו כותרות. האחרון שבהם היה תומר קשטן, שאחרי ראיון שהעניק ל"ידיעות אחרונות" (ובו מתח ביקורת קשה נגד שרצקי), קיבל הודעה כי סיים את דרכו רגע לפני מחזור הסיום של הליגה.

 

דגו בעצמו חווה התנהלות לא פשוטה של בעלים כשפוטר בעונה שעברה מהפועל כפר סבא, למרות שהצעיד אותה לצמרת הליגה הלאומית. לטענתו, יצחק שום פיטר אותו כי סירב לקבל ממנו הוראות מקצועיות בנוגע להרכבת שחקנים.

 

"חושבים שלא אחזיק מעמד בק"ש בגלל מה שהיה לי בכפ"ס, אבל אני מאמין שאצליח עם איזי", מספר דגו. "אני מאוד מאמין בעבודת צוות ולא חושש או מפחד מזה. אם הקבוצה תצליח כמו בעבר אז יהיה בסדר. כולם יודעים שאיזי לא בעלים רגיל, הוא משקיע המון כסף. הוא איש מיוחד".

 

איזי שרצקי עירוני קריית שמונה (צילום: עוז מועלם)
שרצקי. "הוא אדם מיוחד"(צילום: עוז מועלם)

 

בשיחה איתך הוא אמר שייתן לך לעבוד בשקט?

"הוא אמר שיעשה הכל כדי שנצליח. אני מאוד מאמין בו. כל בעל בית נותן שקט במידה והקבוצה מצליחה. אעשה הכל, אעבוד 24/7 כדי להביא נחת וגאווה לאיזי. הוא רוצה ליהנות ולראות את שחקני הבית של ק"ש פורחים".

 

מה דעתך על הדברים הקשים שאמר עליו תומר קשטן?

"תומר אימן אותי בנוער, הוא חבר שלי, קולגה. כל אחד עושה מה שטוב לו. אני לא רוצה להיכנס לזה, אני מאוד אוהב אותו".

 

שער ידיעות אחרונות ()
שער מוסף הספורט של "ידיעות אחרונות" ובו הראיון בו תקף קשטן את שרצקי

 

אתה יכול להחזיר את ק"ש לצמרת?

"לא כדאי לדבר על מטרות לפני שהעונה החלה. אני יודע מה ק"ש מנסה לעשות במשך שלוש שנים ולא מצליחה. זה לא עוד מועדון בכדורגל הישראלי".

 

אתה מתכנן מהפכה בסגל?

"ממש לא. יש בסיס טוב בק"ש. אני צריך את הזמן ולא אוהב להחליט מעכשיו לעכשיו, אלא להכיר את הסגל טוב. תהיה לנו הכנה לעונה ואני מאמין בסבלנות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים