שתף קטע נבחר

 

"שועה כוכב, הוא יסחוב את מכבי חיפה בעתיד"

הירוקים התמוגגו משער הניצחון המרהיב של חלוץ הרכש, שהעלה את הקבוצה לאירופה והפך ליקיר האוהדים. רועי קהת מועמד לעזוב למכבי נתניה או ק"ש, גם רמי גרשון מתנדנד

לחץ עצום השתחרר ופרץ של שמחה אדיר נראה אתמול (שבת) בחדר ההלבשה של מכבי חיפה לאחר הניצחון 1:2 על מכבי נתניה, שהבטיח לקבוצה את המקום השני בליגת העל ואת הכרטיס לאירופה.

 

 

"אלה חגיגות של זכייה בגביע", תיאר אחד משחקני הירוקים את האווירה כשהוא וחבריו רקדו, שרו והשפריצו מים לעל עבר. הנשיא יעקב שחר חייך ונראה מאושר כפי שלא נראה זמן רב. מרקו בלבול, שהגיע לקבוצה בעת שנאבקה בתחתית, הצליח כנגד כל הסיכויים ובמועדון שפעו מחמאות למאמן: "מרקו אולי אפור, לא נתפס ככריזמטי, אך הוא הוציא מים מהסלע וחיבר את הקבוצה. להגיע לאירופה ולסגנות זה הישג אדיר".

 



יעקב שחר בטירוף (צילום: עוז מועלם)
יעקב שחר בטירוף(צילום: עוז מועלם)

 

מכבי חיפה (צילום: עוז מועלם)
שועה בחגיגות בסיום המשחק(צילום: עוז מועלם)

 

כוכב הניצחון היה ירדן שועה, שכבש שער ניצחון אדיר בבעיטה חופשית לחיבורים בתוספת הזמן ונתן את האות לחגיגות. שועה הבהיר לחבריו שרק הוא מתכוון לבעוט והחגיגה הספונטאנית שלו המחישה עד כמה הוא חיכה לשער הזה. בעקבות זאת הוא הפך לאהוב הקהל וזכה לעידוד מאסיבי. בחיפה בטוחים: "ירדן הוא כוכב כדורגל, שאם יתעסק רק בכדורגל אין ספק שיהיה כוכב גדול. הוא מסומן כשחקן שאמור לסחוב את המועדון בשנים הבאות".

 

והיו גם כאלה שבחרו לצנן את השמחה: "לסיים עונה בפער של מעל 30 נקודות ממכבי ת"א זה דבר שחייב להדליק נורא אדומה לכל המועדון. הבדלי הרמות כנראה ברורים וגדולים. נהיה חייבים לצמצם את הפער כדי להיות פקטור משמעותי בעונה הבאה".

 

מכבי חיפה חוגגת (צילום: עוז מועלם)
"בלבול אפור, אבל הוציא מים מהסלע"(צילום: עוז מועלם)

 

מכבי חיפה תחל את העונה האירופית כבר ב-11 ליולי והעובדה שהפגרה תהיה קצרה לא מותירה לאנשי המועדון יותר מדי זמן. כעת הם צריכים לקבל החלטות לגבי לא מעט שחקנים. 

 

רועי קהת, שחתום על חוזה, לא בתוכניות וצפוי לעזוב. מכבי נתניה ועירוני קריית שמונה מעוניינות בו. רמי גרשון, שלא נכלל בסגל, מתנדנד ובחיפה לא מתכוונים לעמוד בדרכו אם ימצא קבוצה אחרת.

 

כמו כן קיים סימן שאלה גדול לגבי קרים פריי, שתג המחיר שלו עומד על יותר ממיליון אירו והירוקים מתלבטים לגביו. ג'ורג' מנדז'ק ואטיין ריינן לא צפויים להמשיך. בחיפה מקווים להתחזק בליגיונר בכיר ובירם כיאל מועמד להצטרף. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ירדן שועה
צילום: עוז מועלם
מומלצים