שתף קטע נבחר

נשאר צהוב: אלירן עטר ימשיך במכבי ת"א

מלך השערים של האלופה יישאר במועדון שנה נוספת לאחר שהצהובים מימשו את האופציה עליו, זאת כפי שפורסם לראשונה ב-ynet. שכרו יישאר 400 אלף דולר לעונה והוא יכול להרוויח עוד כ-60 אלף על נקודות

אלירן עטר ימשיך במכבי תל אביב גם בעונה הבאה, כך סוכם היום בין החלוץ והאלופה, זאת כפי שפורסם לראשונה ב-ynet. הצהובים ניצלו את האופציה בחוזהו של עטר שהייתה רק עד סוף החודש והוא ילבש את המדים הצהובים גם בעונה הבאה.

 

"אני שמח להמשיך במכבי לעונה נוספת", אמר עטר ששכרו יישמר והוא ירוויח 400 אלף דולר בעונה הקרוב. בתוספת מענקים לנקודות, הוא יכול להרוויח כ-60 אלף דולר נוספים. "זה מרגיש לי הכי טבעי להיות חלק ממועדון בו עשיתי את ההישגים הגדולים ביותר בקריירה שלי בשאיפה לזכות בתארים נוספים ולהגיע הכי רחוק שאפשר בכל מפעל בו אנו משחקים".

 

אלירן עטר (צילום: עוז מועלם)
הוביל את ההתקפה של מכבי ת"א. עטר(צילום: עוז מועלם)

 

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, הוסיף: "ההצלחה בעונה שעברה הייתה

כתוצאה ממאמץ קבוצתי ואלירן היה שותף מלא לכך. אני מאושר להודיע כי אלירן ימשיך ללבוש צהוב בעונה הבאה ומצפה לראות אותו מוליך את הקבוצה קדימה".

 

ב-30 הופעות העונה בליגה עטר כבש 12 שערים ובישל שלושה נוספים - הוא סיים במקום הרביעי בליגה בכמות השערים ביחד עם חלוץ מכבי חיפה ירדן שועה. בשתי קדנציות בצהוב הספיק החלוץ בן ה-32 לרשום 205 הופעות בהן כבש 95 שערים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אלירן עטר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים