שתף קטע נבחר

מכבי נתניה: אלמוג כהן חתם לחמש שנים

הקשר שעזב את המועדון ב-2010 סיכם תמורת 300,000 דולר ויקבל את סרט הקפטן. גם רועי קהת, ששוחרר ממכבי חיפה, אמור להצטרף לסגל של דראפיץ'. בקפריסין פורסם שהקבוצה מנהלת מו"מ עם הבלם הספרדי רומן גולובארט

אלמוג כהן חוזר למכבי נתניה. הקשר ששיחק בקבוצה בין 2006 ל-2010 חתם היום לארבע שנים במועדון, עם אופציה לעונה נוספת. הנהלת המועדון הודיעה על כך רשמית.

 

כהן, השוהה בחופשה, אמר ל-ynet ספורט: "אני שמח ומאושר לחזור הביתה. ההחלטה לעזוב את גרמניה לא הייתה קלה, אבל בסופו של דבר זה קרה. יש לי הרבה אהבה בלב לנתניה שרצתה אותי מאוד. קיבלתי גם הרבה פניות מהאוהדים שקראו לי לחזור". הוא יקבל 300,000 דולר בחמש שנים ויקבל את סרט הקפטן ולאחר מכן תפקיד בצוות המקצועי.

  

אלמוג כהן אינגולשטאדט (צילום: gettyimages)
"ההחלטה לעזוב את גרמניה לא הייתה קלה". אלמוג כהן(צילום: gettyimages)

 

תחילה נטה הקשר להצטרף להפועל ב"ש לאחר שהתרשם לטובה מאלונה ברקת, אבל מראש הודיע שיהיה משקל להחלטה המשפחתית, שבסופו של דבר הכריעה לטובת נתניה. 

 

קהת נפרד מהמדים הירוקים (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
קהת נפרד מהמדים הירוקים(צילום: עוז מועלם)
 

 

דראפיץ' וברדה (צילום: עוז מועלם )
דראפיץ' וברדה(צילום: עוז מועלם )

 

גם רועי קהת צפוי להצטרף לסגל של סלובודן דראפיץ' לאחר שקיבל היום (ד') את השחרור ממכבי חיפה. בהודעה שפרסמו הירוקים נכתב: "מועדון הכדורגל מכבי חיפה והשחקן רועי קהת הגיעו להבנות בנוגע לתנאי עזיבתו של הקשר. קהת, שהגיע למכבי חיפה בקיץ 2016, רשם 68 הופעות במהלכן כבש שישה שערים".

 

מכבי נתניה הגישה הצעה לבלם הספרדי רומן גולובארט (27). כך פורסם היום (רביעי) בתקשורת הקפריסאית.בידיעה נכתב כי הצדדים נמצאים כבר במו"מ וייתכן כי במהלך הימים הקרובים תסוכם העסקה. גולובארט גדל במחלקת הנוער של אספניול ומאוחר יותר שיחק בוויגאן, פ.צ קלן, מורסיה ואלצ'ה הספרדיות. בעונה שעברה הוא שיחק בקבוצת בניאה סלאמיס הקפריאסית, בה רשם 14 הופעות ליגה. פיראס מוגרבי הוזכר כמועמד לחזק את ההתקפה.


פורסם לראשונה 19/06/2019 11:18

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אלמוג כהן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים