שתף קטע נבחר

אופיר חיים: "כיף לבנות קבוצה בליגת העל"

מאמן הפועל כפ"ס התרגש לקראת העונה הראשונה אותה יפתח כמאמן בליגת העל: "היה יותר טוב אם היה לי ניסיון של 20 שנה, אבל אני רעב ושאפתן". על המטרות: "אנחנו לא שואפים רק להישאר בליגה. מאמין בקבוצה הזאת"

 

"אני מתרגש מאוד. הסגל עדיין לא מושלם וזה אתגר גדול. כיף גדול לבנות קבוצה בליגת העל". כך פתח היום (חמישי) מאמן הפועל כפר סבא רשמית את העונה, במסיבת העיתונאים לרגל האימון הראשון של הקבוצה. המאמן העביר את האימון יחד עם עוזרו רביד גזל.

 

חיים נשמע אופטימי ביחס לעונה שעומדת בפתח, שתהיה הראשונה אותה הוא פותח כמאמן בליגת העל אחרי האפיזודה הלא נעימה שעבר בעונה שעבר עם הפועל תל אביב: "אני מאמין שנראה קבוצה טובה העונה. נבנה את הסגל על שחקנים רעבים עם תשוקה ולאו דווקא על שמות. מה שמוביל אותי זה ששחקנים ישחקו כאילו זה המשחק האחרון על החיים שלהם. אני אמור לצרף בין שלושה לחמישה שחקנים, שניים מהם להתקפה. עוד יהיו שינויים".

אופיר חיים, רביד גזל וקאלה דרשלר באימון הפועל כפר סבא (צילום: ראובן שוורץ)
חיים, גזל ודרשלר באימון. "אני מאמין בצוות שלי"(צילום: ראובן שוורץ)

יצחק שום באימון הפועל כפר סבא (צילום: ראובן שוורץ)
יצחק שום באימון. כמה סבלנות תהיה לבעל הבית הפעם?(צילום: ראובן שוורץ)

על המעבר מהליגה הלאומית לליגת העל אמר המאמן: "לאורך כל התקופה שלי עם כפר סבא בלאומית שיחקנו טוב. אתם רואים מה קורה היום בכדורגל הישראלי. הרבה שחקנים מהלאומית מוצאים את עצמם בליגת העל. הפערים לא גדולים. אני מאמין בשלד הקיים ושנפגע בינגו עם השחקנים שיגיעו".

 

חיים סירב להצהיר על מטרות ארוכות טווח: "מוקדם לדבר על פלייאוף עליון. אני מסתכל רק על המשחק הראשון, לא מסתכל יותר מדי קדימה. אני לא אומר שהמטרה היא רק להישאר בליגה, אני מאמין בקבוצה. המטרה היא להיות הפתעת העונה. אם היה לי ניסיון של עשרים שנה זה היה יותר טוב, אגיע גם לזה, אבל אני נהנה שאני בתחילת דרכי בליגת העל, רעב ושאפתן ולומד כל הזמן. עשיתי טעויות ועוד אעשה. איפה אני אהיה במאי? לא רוצה לצאת בהצהרות, אני מביט על המשחק הראשון ולנצח אותו. זו המטרה הכי גדולה שלי".

 

עומר צלישר באימון הפועל כפר סבא (צילום: ראובן שוורץ)
עומר צלישר (משמאל) באימון כפר סבא. הסגל לא הושלם(צילום: ראובן שוורץ)

 

אופיר חיים וקאלה דרשלר באימון הפועל כפר סבא (צילום: ראובן שוורץ)
"מוקדם לדבר על פלייאוף עליון". חיים ודרשלר(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

המאמן שם את האצבע על מכשול אחד שעומד בפני הקבוצה שלו בתחילת הדרך, והוא העובדה שאצטדיון לויטה עדיין לא אושר: "חשוב לקבוצה שעולה ליגה לשחק בבית, אבל גם בפתח תקווה נרגיש את הקהל של כפר סבא. כמו בסוף העונה שעברה, שהיה מדהים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אופיר חיים
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים