שתף קטע נבחר

המחאה עולה מדרגה: אוהדי חיפה הפגינו מול ביתו של בן דב

כמה עשרות מאוהדי מכבי חיפה הגיעו לבית המנכ"ל עם שלטים בגנותו וקראו לו להתפטר. בן דב עצמו המריא למחנה האימונים של הקבוצה בהולנד, אך עודכן על ההפגנה. המו"מ מול רוקאביצה נמשך, אך השחקן מחזיק גם בהצעה מבית"ר

המחאה של אוהדי מכבי חיפה לא עוצרת והיום הפגינו כמה עשרות מהם מול ביתו של מנכ"ל המועדון אסף בן דב בבנימינה. האוהדים, חברי כמה ארגונים שונים, קראו לבן דב להתפטר.

 

המנכ"ל נתפס על ידי רבים מהאוהדים כאחראי מרכזי למה שהם מכנים המצב הקשה של הקבוצה. הם הגיעו עם שלטים נגדו עליהם נכתב "אסף הביתה" ו"מכבי זה לא עסק". בן דב עצמו לא היה בביתו בזמן ההפגנה, מפני שהמריא עם הבעלים של המועדון יענקל'ה שחר למחנה האימונים של הקבוצה בהולנד, אך הוא עודכן על ההפגנה.

 

בן דב. בחיפה לא מתרגשים (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
בן דב. בחיפה לא מתרגשים(צילום: ראובן כהן)

במועדון לא מתרגשים מההפגנה וממשיכים להבהיר שמדובר בקומץ אוהדים וכי לקבוצה עשרות אלפי אוהדים שמעריכים את פועלם של הנשיא יענקל'ה שחר ושאר עובדי המועדון.

 

בחיפה מקווים שבשבוע הבא נושא הרכש יתפוס תאוצה והקבוצה תצליח להחתים בלם וחלוץ זרים. המו"מ מול ניקיטה רוקאביצה נמשך אך בחיפה מבינים שהשחקן קיבל הצעה מבית"ר ירושלים, שמאוד רוצה לראותו חוזר למועדון. בכל מקרה, לירוקים תהיה אופציה להשוות את ההצעה של בית"ר לחלוץ.

 

מכבי נתניה, מכבי חיפה (צילום: ראובן שוורץ)
רוקאביצה. לחיפה יש זכות להשוות כל הצעה שיקבל(צילום: ראובן שוורץ)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
אסף בן דב
צילום: גיל נחושתן
מומלצים