שתף קטע נבחר

חדרה פתחה עונה, זלקה: "רוצים להישאר בליגה"

הפתעת העונה האחרונה פתחה את אימוניה, המאמן החדש אורי גוטמן: "אעשה הכל כדי שהאוהדים יהיו מאושרים. זה לא משנה אם אני הבן של אלי או לא"

 

עם מאמן חדש (אורי גוטמן) ושני שחקני רכש (חגי גולדנברג ושגיא דרור) שחתמו לאחרונה, פתחה היום (שלישי) הפועל חדרה באופן רשמי את אימוני לעונת 2019/20.

 

חדרה, שנחשבה אשתקד להפתעה הגדולה של ליגת העל, נפרדה מהמאמן ניסו אביטן ותנסה לשחזר את ההצלחות שלה עם מאמן די אלמוני, ששימש כעוזרו של יוסי אבוקסיס בבני יהודה. "אעשה הכל לעשות את האוהדים מאושרים", סיפר אורי גוטמן במסיבת העיתונאים לפתיחת העונה. "רוצה להודות ליוסי אבוקסיס שפתח לי את הדלת לכדורגל הישראלי. למדתי ממנו הרבה, מעבר למערך כזה או אחר. אני רוצה לפנות לקהל של חדרה - אנחנו עושים את מירב המאמצים לעשות פה קבוצה טובה".

 

מנשה זלקה הפועל חדרה (צילום: ראובן שוורץ)
מנשה זלקה והאבוקות באימון(צילום: ראובן שוורץ)

אורי גוטמן הפועל חדרה (צילום: ראובן שוורץ)
מאמן חדש. גוטמן(צילום: ראובן שוורץ)

 

"מהיום הראשון שהגעתי וראיתי את האנשים שמקיפים את המועדון, זה נראה כמו נחיתה רכה עבורי", המשיך גוטמן. "זה לא משנה אם אני הבן של אלי או לא, רוצה להרים את המועדון הזה קדימה. אני מאמין שנמצא פתרונות לכל דבר שיגיע. לקחתי מיוסי את כל הנושא של אנושיות והבנת הנפש של השחקן. אני חושב שזה לא פחות חשוב מכל דבר אחר".

 

"אנחנו נעשה הכל בשביל להעתיק את העונה שעברה", סיפר הקפטן מנשה זלקה. "המטרה הראשונה היא להישאר בליגה ונקווה להבטיח זאת כמה שיותר מוקדם. אני בטוח שאורי יעשה עבודה טובה. אנחנו נלכד ונאחד את כולם בחדר ההלבשה".

 

אוסטין אג'ידה הפועל חדרה (צילום: ראובן שוורץ)
אוסטין אג'ידה מחוייך(צילום: ראובן שוורץ)

אורי גוטמן הפועל חדרה (צילום: ראובן שוורץ)
אורי גוטמן והצוות המקצועי(צילום: ראובן שוורץ)

 

לסיום נשאל זלקה על מותו המצער של סלומון טקה ז"ל, עליו כבר כתב הבוקר פוסט שעורר הדים. גוטמן בחר להשיב במקומו: "אני חושב שמנשה זלקה הוא סיפור הצלחה ודמות לחיקוי של העדה האתיופית. קרה מקרה מאוד מצער, אנחנו משתתפים בצער המשפחה. נקווה שדברים כאלה לא יקרו בעתיד".

 

בנוסף לאוסטין אג'ידה, ג'ורג' פוצ'יבה ולוסיו מרינאו, בימים הקרובים ינחתו למבחנים שלושה זרים נוספים. בגזרת הישראלים מי שימשיכו בסגל הם הקפטן מנשה זלקה, דיא לבאבידי, ויסאם רבאח, גלעד אברמוב וסלים עמאש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גוטמן וזלקה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים