שתף קטע נבחר

פרסום ראשון: דניאל שגב יורגנסן בדרך לנס ציונה

הבלם הדני ממוצא ישראלי (28) נחת בארץ כדי להצטרף לעולה החדשה, בעונה החולפת ירד עם קבוצתו לליגה השלישית

 

 

נס ציונה ערכה היום (שלישי) אימון הפתיחה של עונת 2019/2020. ל-ynet נודע כי הבלם הדני ממוצא ישראלי דניאל שגב יורגנסן, בן 28 (1.91), נחת בישראל כדי להצטרף למועדון.

 

יורגנסן ירד השנה עם הלסינגור לליגה השלישית בדנמרק (ירידה שנייה ברציפות) אחרי שכבש שלושה שערים ב-18 הופעות, ושנה לפני כן שיחק איתה בליגה הדנית הבכירה. יש לו 12 הופעות בנבחרת הנוער הדנית ובעונה שעברה מכבי נתניה ניסתה לרכוש אותו ללא הצלחה.

  

צפו בדניאל שגב יורגנסן ב-2012
 

שחקני נס ציונה (צילום: אורן אהרוני)
שחקני נס ציונה(צילום: אורן אהרוני)

שחקני נס ציונה (צילום: אורן אהרוני)
פותחים עונה(צילום: אורן אהרוני)

 

רונן זייגרמן, מנכ
רונן זייגרמן, מנכ"ל נס ציונה(צילום: אורן אהרוני)

שחקני נס ציונה (צילום: אורן אהרוני)
עמיר תורג'מן(צילום: אורן אהרוני)

 

הקפטן סהר לוי אמר במסיבת העיתונאים: "ממש מרגש להתחיל עונה בליגת העל, זאת היסטוריה למועדון. המטרה היא חד משמעית להישאר בליגה".  

 

רז שטיין, שכיכב בעונה שעברה, הוסיף: "לא נהיה קישוט בליגה. אני מאמין בעצמי ובקבוצה, אם נצליח לעשות את מה שחדרה עשתה זה יהיה מדהים אבל המטרה היא להישאר בליגה".

 

המאמן עמיר תורג'מן אמר: "אני פותח לראשונה עונה עם קבוצה בליגת העל. מכבי ת"א ומכבי חיפה הביעו נכונות לעזור לנו עם שחקנים. ברור שאצטדיון היה מוסיף לנס ציונה הרבה נקודות אבל זו המציאות".

  

מי שכבר חתמו בקבוצה הם סביין לילאי (30), קשר נבחרת אלבניה והקונגולזי רמריק אטו. מבחינת הישראלים, הפנים החדשות עד כה הם של אילון ירושלמי ממכבי נתניה ורז נחמיאס מהפועל ת"א.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
עמיר תורג'מן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים