שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: פירסמן מועמד לעזוב תמורת לוסיו

האדומים העבירו לחדרה רשימת שחקנים אותם הם מעוניינים לשחרר במסגרת העסקה לצירופו של החלוץ. גם שי אליאס, רועי זיקרי ואחמד עאבד עשויים להגיע לקבוצה של אורי גוטמן. הקבוצה הפסידה 2:1 להפועל קטמון במשחק הכנה, יונתן לוי צימק

הפועל תל אביב העבירה להפועל חדרה רשימת שחקנים אותם היא מוכנה לשחרר בניסיון להשלים טרייד להעברת לוסיו. נכון לעכשיו מוכנה הקבוצה של אורי גוטמן לשחרר את החלוץ רק במסגרת סעיף השחרור בחוזהו העומד על 300,000 דולר. על מועמדותו של הברזילאי לאדומים פורסם לראשונה ב-ynet ספורט.

 

ברשימה נמצאים בין היתר שי אליאס (כבר מנהל שיחות עם חדרה), רועי זיקרי, אחמד עאבד ובמפתיע גם מרווין פירסמן. בחדרה טענו כי מהרגע שלוסיו חזר ארצה לפני מספר ימים הוא דרש להחליף את דירתו לחדשה ולשדרג את רכבו. שלשום הפועל ת"א עוד סיכמה עם חדרה כי לא תנהל מגעים עם לוסיו, אבל תקבל זכות ראשונית לגביו במקרה שיוחלט למכרו.

 

לוסיו חוגג (צילום: ראובן שוורץ)
לוסיו. בחדרה משוכנעים שהפועל ת"א מאחורי הפוסט שלו (צילום: ראובן שוורץ)

 

בחדרה משוכנעים כי מאחורי הפוסט אותו פירסם אתמול לוסיו עומדת הפועל תל אביב שכבר משוחחת איתו ובטוחים כי הוא לא יישאר. בהפועל ת"א הכחישו זאת. האדומים מתכננים לקבל חצי

מיליון אירו תמורת אדי גוטליב, ולכן גם שידרוג הצעתה של אורנבורג תמורת הבלם (העלתה ל-300,000 אירו) לא מאפשר בינתיים את ביצוע עסקת לוסיו. 

 

נציגיו של אוראל דגני עדיין מנסים לאתר לו קבוצה בחו"ל. במועדון בונים על רז שלמה ותכוננים לאפשרות לצרף את שיר צדק כגיבוי. מאחורי הקלעים עדיין מנסים לצרף את עומרי אלטמן או גידי קניוק. חנן ממן מעוניין להישאר בינתיים בבאר שבע ולהתמודד עם רמזי ספורי על מקום בהרכב. 

 

האדומים נכנעו היום 2:1 להפועל קטמון מהלאומית במשחק הכנה. קטמון עלתה ליתרון בדקה השלישית משער של רועי פדידה, אביחי וודג'ה הכפיל (33). יונתן לוי צימק בדקה ה-78. מאור בוזגלו שיחק את 30 הדקות האחרונות והדביק את הכדור למשקוף מבעיטה חופשית.

 


פורסם לראשונה 09/07/2019 08:29

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים