שתף קטע נבחר

דור אלו סיכם במכבי ת"א, יושאל לעונה אחת

המגן הימני כבר נמצא עם האלופה במחנה האימונים בהולנד ולצהובים אופציה לרכוש אותו בתום התקופה. מסתמן שאלי דסה, ששכר את שירותיו של סוכן זר, לא ימשיך במועדון

דור אלו סיכם את תנאיו במכבי תל אביב וצפוי לעבור לאלופה בהשאלה מהפועל באר שבע, כשלצהובים תהיה אופציה לרכוש אותו בתום התקופה.

 

המגן, שכבר נמצא עם שאר שחקני הסגל במחנה האימונים בהולנד, הספיק להצטלם עם מדי הקבוצה - והתמונה דלפה לרשת עוד לפני ההודעה הרשמית של המועדון.

 

דור אלו (צילום: דור אלו)
התמונה שדלפה. דור אלו במדי מכבי ת"א(צילום: דור אלו)

 

עוד לפני הגעתו למועדון, שחקני בקבוצה התייחסו לחתימתו הצפויה ואמרו: "אין מה להשוות בין דסה לאלו, זו לא אותה רמה". למעשה אלו מגיע כגיבוי למאור קנדיל כמגן ימני בעקבות המגעים הכושלים בין אלי דסה ומכבי תל אביב.

 

דסה שכר את שירותי סוכנם של מואנס דאבור ופרדראג ראיקוביץ', מילוש מלנוביץ', במטרה לסכם בקבוצה באירופה. מגן הנבחרת, שסיים את חוזהו במכבי תל אביב, עוד ניהל מגעים מול המנכ"ל בן מנספורד שהציע לו חוזה לשנתיים בסך 400 אלף דולר, אולם דסה דרש יותר. אם לא יהיו הפתעות מיוחדות הוא לא ימשיך במכבי.

 

אלי דסה מכבי תל אביב (צילום: אורן אהרוני)
התחיל לחפש קבוצה באירופה. דסה(צילום: אורן אהרוני)

 

ראיקוביץ', שנחשב לחברו הקרוב ביותר של דסה בקבוצה ועבר כידוע לריימס הצרפתית, תיווך בין מגן הנבחרת לסוכנו הסרבי. 

 

אחרי ההפסד לסנט ז'ולי מהליגה השנייה בבלגיה במסגרת מחנה האימונים ולקראת המשחק הנוסף מחר מול אלופת בלגיה, גנק, ולדימיר איביץ לא מרוצה מהסגל הנוכחי ומנסה לקדם הבאת חלוץ זר באופן מיידי.

  

מועמד להגיע כגיבוי. אלו (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מועמד להגיע כגיבוי. אלו(צילום: אורן אהרוני)

 

בבית"ר ירושלים הכחישו ניסיון לצרף את מגן הקבוצה אופיר דודזאדה. אנשי האלופה עקבו אתמול אחרי ניצחונה של אסטנה על קלוז' (0:1). "אסטנה תהיה משוכה קשה מאוד", הודו במכבי לקראת המשחק בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות בעוד שבועיים בלבד.

 


פורסם לראשונה 10/07/2019 08:00

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים