שתף קטע נבחר

ניק בלקמן סיכם במכבי תל אביב

הקשר היהודי בן ה-29 חוזר לקבוצה לאחר עונה אחת בספורטינג חיחון. יגיע בהעברה חופשית לשנתיים עם אופציה לאחת נוספת. מנספורד: "אין צורך להציג אותו, מאושרים מחזרתו"

הוא חוזר: ניק בלקמן, ששיחק במדי מכבי תל אביב בעונת 2017/18, מצטרף שוב לקבוצה לאחר עונת הפוגה. השחקן היהודי בן ה-29, שיתפוס משבצת של ישראלי בסגל, מגיע בהעברה חופשית.

 

בכך הפך בלקמן לרכש השני של הקבוצה לקראת העונה הבאה לאחר השוער אנדראס יאניוטיס. הוא חתם לשתי עונות עם אופציה לעונה נוספת. "כולנו מאושרים מחזרתו של ניק למכבי תל אביב", אמר מנכ"ל מכבי בו מנספורד לאחר החתימה. "הוא כבר הראה לכולם בעונת 2017/18 למה הוא מסוגל ולכן אין ממש צורך להציג אותו.

 

סתיו שושן מכשיל את ניק בלקמן (צילום: ראובן שוורץ)
בלקמן בסיבוב הקודם במדי מכבי. העברה חופשית(צילום: ראובן שוורץ)
 

ניק בלקמן (צילום: מכבי תל אביב)
מוצג מחדש במדי הצהובים-כחולים(צילום: מכבי תל אביב)

 

"ניק הגיע להולנד ופגש את ולדימיר איביץ' בשבוע שעבר", סיפר המנכ"ל על השתלשלות האירועים עד לחתימה. "היה ברור כבר מההתחלה שהוא נרגש להצטרף לסגל ולתרום את חלקו בדרך להשגת המטרות העונה. אנו שמחים שיש לנו את האפשרות לצרף אותו לסגל. ניק ייתן לאיביץ' אופציה התקפית נוספת, עובדה שתגביר עוד יותר את התחרות הקשה הקיימת בקו הקדמי. ברוך שובך ניק".

 

בלקמן, כבש במדי מכבי 12 שערים ב-40 הופעות בכל המסגרות בעונת 2017/18 לרבות השער בניצחון 0-1 על ויאריאל בשלב הבתים של הליגה האירופית וסייע לקבוצה בזכייה בגביע הטוטו – חוזר לקדנציה נוספת. בקדנציה הקודמת הוא הושאל למכבי מדרבי קאונטי, ובעונה שעברה הושאל שוב, הפעם לספורטינג חיחון הספרדית, במדיה כבש שער אחד ב-14 הופעות ליגה ועוד אחד בשלושה משחקי גביע.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מכבי תל אביב
ניק בלקמן
צילום: מכבי תל אביב
מומלצים