שתף קטע נבחר

 

קשר גנאי עשוי לחתום בבית"ר ירושלים

פרנסיס קיירמה (22) יעבור בדיקות רפואיות בקבוצה ואם ייצטרף יושאל בשל העומס בקישור ההתקפי. המגן השמאלי עידן וינטראוב מהכח רמת גן חתם אחרי שהרשים במבחנים, וגם הוא יעבור בהשאלה: "שמח ונרגש, תודה לצוות המקצועי על האמון"

משה חוגג אמנם הצהיר כי המטרות של בית"ר ירושלים כבר העונה יכוונו לצמרת הגבוהה ולמאבק על כל התארים, אך זה לא מונע מן הקבוצה לחשוב גם על הטווח הארוך. בקבוצה מגלים התעניינות בקשר גנאי בשם פרנסיס קיירמה, שחגג בחודש שעבר את יום הולדתו ה-22 והוא אמור לעבור בדיקות רפואיות בקבוצה – אף שעדיין לא בטוח שהוא יוחתם.

 

אם אכן יצורף, בשל ריבוי השחקנים בקישור ההתקפי שכולל את לוי גרסיה, פרדי פלומן, גדי קינדה, מיכאל אוחנה ולירן רוטמן, עשוי קיירמה לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת בארץ.

 

בית
חוגג, אוחנה ובניון. הצוות המקצועי חושב קדימה(צילום: ראובן שוורץ)

 

השחקן, שהיה חלק מנבחרת הנוער ומהנבחרת הצעירה של גאנה, שיחק בארבע השנים האחרונות בליגה הסרבית במדי יאגודינה ובמדי ראדניק סורדוליצה ורשם 113 הופעות בסך הכל בשתי הקבוצות. מחירו הכרטיס שלו מוערך בכחצי מיליון אירו. הכישרון הגנאי יכול לשחק גם מתחת לחלוץ וגם בשני הצדדים בכנפיים.

 

בנוסף, בית"ר הודיעה היום על החתמתו של עידן וינטראוב בחוזה לחמש שנים במועדון. וינטראוב הוא מגן שמאלי בן 20, שנרכש מהכח עמידר ר"ג לאחר שהרשים את הצוות המקצועי במהלך שבוע המבחנים שנערך מוקדם יותר העונה.

 

אוחנה מציג את וינטראוב (צילום: האתר הרשמי של בית
אוחנה מציג את וינטראוב בבית"ר(צילום: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)

 

גם כאן מדובר בהחתמה מתוך חשיבה קדימה, והתוכנית היא שהוא ייצא העונה להשאלה ובעתיד ישתייך לסגל הקבוצה. במעמד החתימה אמר השחקן: "אני שמח ונרגש לחתום במועדון הענק הזה. מודה לצוות המקצועי על האמון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יוסי בניון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים