שתף קטע נבחר

קלאודמיר: "אנחנו משחקים כדי לקחת אליפות"

למרות ההפסד 2:1 להפועל רעננה בגביע הטוטו, קשר הפועל ת"א אופטימי: "אם נהיה מאוחדים אני בטוח שהתוצאות יגיעו בהמשך". האדומים מקווים שאוראל דגני יישאר עד סוף העונה

אחרי ההפסד 2:1 להפועל רעננה בגביע הטוטו, בהפועל תל אביב מבטיחים להמשיך לבנות את הסגל ולהרכיב קבוצה טובה. עומרי אלטמן, מאור בוזגלו ועומר דמארי הוחלפו אתמול ובמועדון הסבירו זאת בכך שהם עדיין לא בכושר.

 

השוער יואב ג'ראפי, שערך הופעת בכורה והיה אשם בשני השערים שספגה קבוצתו, קיבל תמיכה מחבריו. בהפועל ת"א התלהבו אתמול בעיקר מהקהל שהגיע. "קרוב ל-6000 אוהדים בגביע הטוטו זה לא דבר מובן מאליו. חבל רק שאיכזבנו את הקהל. נקווה לפצות אותו בהמשך".

 

 

הפועל תל אביב (צילום: עוז מועלם)
קלאודמיר פריירה ואוראל דגני(צילום: עוז מועלם)

 

בקבוצה מקווים שסאגת אוראל דגני תגיע לסיומה ושהקפטן ימשיך עד סוף העונה. המאמן ניסו אביטן התייחס לכך: "הוא שחקן הפועל ת"א ויש לו חוזה". מי שלא שותף אתמול בגלל פציעה היה החלוץ אור אינברום, שסובל מרגישות בשריר הירך האחורי. כעת ינסו להכשירו למשחק ביום שלישי מול מ.ס אשדוד. שחר הירש ימשיך להיעדר.

 

קלאודמיר פריירה אמר: "חבל שאיכזבנו את הקהל. אנחנו תמיד רוצים לנצח בכל מסגרת. פתחנו את העונה בהפסד וחבל, כי מאד רצינו לפתוח ברגל ימין. זו רק ההתחלה. אם נהיה מאוחדים אני בטוח שהתוצאות יגיעו בהמשך. הפועל ת"א זה מועדון גדול, שחושב על תארים. אנחנו משחקים כדי לקחת אליפות. זה הדבר הראשון שאנחנו חושבים עליו. אתן את הלב והחיים שלי למען הקבוצה".

 

הפועל תל אביב (צילום: עוז מועלם)
קלאודמיר מאמין שלקס יעזור לו לקום מהקרשים(צילום: עוז מועלם)

 

בהפועל תל אביב ימשיכו לחפש חלוץ זר. בנוסף, שמו של שמעון אבוחצירה, שהשתחרר מקריית שמונה, הוזכר כמועמד. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
קלאודמיר פריירה
צילום: עוז מועלם
מומלצים