שתף קטע נבחר

חוגג נפגש עם ארדן: "שמחים על שיתוף הפעולה"

הבעלים של בית"ר ירושלים, מוני ברוש ואלי אוחנה קיימו פגישה עם השר לביטחון פנים וגורמי אכיפה במשטרה, ודנו במאבק בגילויי הגזענות והאלימות במגרשים. בין ההצעות שעלו: הרחקת אוהדים לפרק זמן ממושך ובחינת מתן סמכות למשטרה להטיל קנס כספי בהליך מיוחד בגין קריאות גזעניות

ראשי בית"ר ירושלים נפגשו היום (שלישי) עם השר לביטחון פנים, גלעד ארדן. בפגישה נכחו הבעלים של המועדון, משה חוגג, המנכ"ל מוני ברוש ויו"ר הקבוצה אלי אוחנה. הם שוחחו עם ארדן על נושא הגזענות והאלימות במגרשים, תחום שחוגג שם לנגד עיניו את המאבק בו.

 

במפגש השתתפו גם מנכ"ל המשרד לביטחון פנים, צ'יקו אדרי, ראש חטיבת האבטחה במשטרת ישראל תנ"צ מוריס חן, נציגי היחידה למניעת אלימות בספורט וגורמי אכיפה במשטרת ישראל. השר ארדן שוחח עם הנהלת המועדון על פעילות הקבוצה למיגור האלימות והגזענות ועל המשך המאבק המשותף בהן, במטרה לאפשר לכל אוהדי הקבוצה מרחבי המדינה ליהנות מצפייה ועידוד במשחקים באופן בטוח ונקי מגילויי גזענות ושנאה.


הפגישה של הנהלת בית
הפגישה של הנהלת בית"ר עם נציגי המשרד לביטחון פנים והמשטרה

 

בפגישה הועלו הצעות לפיתרונות שייבחנו בתקופה הקרובה, וביניהם יכולת הקבוצה להרחיק אוהדים לפרק זמן ממושך ממשחקי בית וחוץ, ובחינת מתן סמכות למשטרה להטיל קנס כספי בהליך של "הסדר מותנה" בגין קריאות גזעניות.

 

ארדן בירך את חוגג על מאמציו לפעול נגד הגזענות: "כאוהד בית"ר מילדות, אני מברך את המועדון ואותך על הפעילות לשיפור חווית הספורט ולמיגור גילויי גזענות מהמגרשים. משטרת ישראל השקיעה המון בשנים האחרונות כדי להיאבק באלימות בספורט ואני מצפה ממנה ומפרקליטות המדינה להפעיל את כל הכלים והסמכויות כדי להיאבק באלו שפוגעים בציבור כולו וגם מכתימים את שמה של ישראל ברחבי העולם, בשל האלימות והקריאות הגזעניות שמשחקות לידיים של אויבינו ומחרימינו".

 

השר לביטחון פנים גלעד ארדן (צילום: שרון צור)
השר גלעד ארדן. בירך את חוגג על המאמצים(צילום: שרון צור)

 

משה חוגג הוסיף: "אנחנו שמחים מאוד מהדרך שבה השר פועל, משתף איתנו פעולה ורואה איתנו עין בעין את המטרה אליה אנחנו חותרים. נמשיך לדבוק בעיקרון 'ואהבת לרעך כמוך' ככלל יסוד עבורנו, כשמערכת האכיפה לצידנו".

 

רוני לוי לשחקנים: "הגישה שלכם טובה מאוד"

כשהיא עם מאזן מושלם בגביע הטוטו, עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים, בבית"ר מקווים להמשיך במומנטום החיובי גם מול מ.ס אשדוד. לקראת המשחק ערכה הקבוצה הבוקר (שלישי) את האימון המסכם לקראת המפגש. מהאימון נעדרו טל בן חיים ועידן ורד הפצועים, כשהמגן השמאלי מקס גרצ'קין ערך אימון קל בנפרד.

 

רוני לוי (צילום: ראובן שוורץ)
"חייבים להשלים את המשימה". רוני לוי(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

המאמן רוני לוי אמר לשחקנים לפני האימון: "הגישה שלכם טובה מאוד, ולמרות

רצף המשחקים העמוס, אנחנו חייבים להשלים את המשימה ולהעפיל לחצי הגמר. מצפה מכל הסגל להמשיך ולהפגין את המחויבות שאפיינה אתכם עד עכשיו".

 

 


פורסם לראשונה 06/08/2019 12:32

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים