שתף קטע נבחר

"הגיע הזמן שידברו על המקצועיות בבית"ר ולא על דברים אחרים"

במועדון יודעים שנקודה מול אשדוד (20:30) תספיק כדי להבטיח את המקום בחצי גמר הגביע הטוטו, אך רוני לוי מעדיף לתת מנוחה למספר שחקנים בגלל העומס. גורם בקבוצה: "צריכים לעשות את העבודה ולנצח"

בבית"ר ירושלים מודעים היטב לעובדה שנקודה אחת במשחקם הביתי הערב (רביעי, 20:30) מול מ.ס. אשדוד תספיק להם כדי להבטיח את המקום בחצי גמר גביע הטוטו

.

בעקבות עומס המשחקים, המאמן רוני לוי מתכוון לתת מנוחה למספר שחקנים, ביניהם הרכש הטרי עלי מוחמד, שהפגין עד כה יכולת טובה והערב צפוי לנוח. בנוסף, מקס גרצ'קין, שבלט ביום ראשון ואף כבש את השער היחיד בניצחון על הפועל ת"א, סובל ממיחושים ברגלו ולא יפתח ב-11, אך ייכלל בסגל.

 

מאמן בית
בית"ר זקוקה לנקודה אחת בלבד. רוני לוי(צילום: עוז מועלם)

 

אנטוני וארן נמצא בספק גדול מאחר שטרם התאושש לחלוטין מווירוס ממנו סבל בבטן. מי שממשיכים להיעדר הם טל בן חיים ועידן ורד הפצועים. יקיר ארצי (23), שהגיע הקיץ ממכבי יבנה, אמור לרשום הופעת בכורה בקבוצה.

 

"עד עכשיו בית"ר הראתה ניצוץ של קבוצה טובה ובצדק", אמר גורם במועדון. "כדי להשלים את המשימה אנחנו צריכים לעשות את העבודה כמו שצריך, שזה אומר לנצח. הגיע הזמן שידברו על בית"ר בחיוב על המקצועית ופחות בהקשרים אחרים שלא קשורים לכדורגל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס קולומויסקי
רוני לוי
צילום: אלכס קולומויסקי
מומלצים