שתף קטע נבחר

אבוקסיס: "נפטצ'י פייבוריטית? "מדברים במגרש"

בקבוצה מקווים שאלבן פנישי יוכל לשחק מול נפצ'י באקו (חמישי, 20:00) במוקדמות הליגה האירופית, אך יוסי אבוקסיס בכל מקרה יעלה ב-11 מספר צעירים. דור ג'אן ומוחמד גדיר צפויים לעלות בחוד

בני יהודה תפגוש (חמישי, 20:00) באזרבייג'אן את נפטצ'י באקו במוקדמות הסיבוב השלישי של הליגה האירופית. מספר לא גדול של אוהדים שיבואו לעודד את הקבוצה כבר טסו ביום שני בחבילות שהוצעו להם, וצפויים לחזור לארץ ביום שישי.

 

המאמן יוסי אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "מחכה לנו משחק נגד יריבה חזקה מאוד, עם הרבה זרים איכותיים. היא לא ספגה עדיין שער במפעל. אנחנו רוצים להיות טובים בכל משחק ושואפים להשיג תוצאה טובה. זה נכון שכולם טוענים שנפטצ'י פייבוריטית, אבל כבר הוכחנו בעבר שבסופו של דבר מדברים במגרש.

 

אלבן פנישי חותם בבני יהודה (צילום: אתר בני יהודה)
ניסיונות לרשום אותו. פנישי(צילום: אתר בני יהודה)

 

דן מורי: "ראינו את המשחקים האחרונים שלהם, אנחנו מתכוננים אליהם מבחינה טקטית. זה יהיה קשה אבל כמו שאמר יוסי אבוקסיס אנחנו מגיעים לכל משחק עם אמונה ומחשבה חיובית".

 

בני יהודה נמצאת במגעים בלתי פוסקים בנוגע לשידור המשחק מחר ובקבוצה אופטימיים ומאמינים שהעניין ייסגר כדי שכלל האוהדים יוכל לצפות בו.

 

אבוקסיס עדיין לא השלים את הסגל שלו ובהרכב יעלו מספר צעירים כמו הבלמים דניאל פלשר ופז בן ארי, שיצטרפו לדן מורי הוותיק בחלק האחורי. מי שצפוי לפתוח בחוד הוא החלוץ דור ג'אן כשמוחמד גדיר אמור לשחק לצידו.

 

אם פנישי, שהגיע מבני סכנין, ירשם בזמן ויוכל לשחק לא תהיה בעיה מבחינה מקצועית, מאחר שהבלם לקח חלק במחנה האימונים ואף שותף בשני המשחקים שקיימה הקבוצה.


פורסם לראשונה 07/08/2019 06:47

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אתר בני יהודה
אלבן פנישי
צילום: אתר בני יהודה
מומלצים