שתף קטע נבחר

הפועל עפולה הורדה לליגה א'

רגע אחרי התיקו 1:1 של הקבוצה מול רמה"ש בגביע הטוטו, קיבלו ראשי המועדון הודעה שהתקציב לא אושר והם יורדו ליגה. מעפולה נמסר: "הודעה תמוהה, נשחק בליגה הלאומית". חצי גמר גביע הטוטו: ראשל"צ – סכנין, הפועל פ"ת – רמת גן

אחרי שהפועל עכו ובני סכנין קיבלו הודעות מההתאחדות על כך שהם ירדו לליגה א', הערב (חמישי) גם הפועל עפולה הצטרפה לרשימה וקיבלה מכתב דומה שהתקציב שלה לא אושר והוא הורדה לליגה א'.

 

עפולה, ששיחקה הערב במחזור האחרון של גביע הטוטו בלאומית וסיימה ב-1:1 עם הפועל רמת השרון, הופתעה מהמכתב: "הודעה זו תמוהה מאוד לאור העובדה שההנהלה נדרשה על ידי הבקרה להגיש מספר מסמכים עד השעה 12:00. המסמכים שנדרשו הוגשו עוד לפני השעה 12:00. מספר שעות לפני המשחק הגיעה דרישה נוספת בהפתעה. בשיחה עם נציגת הבקרה הובטח על ידי הנהלת הקבוצה כי הבקשה תטופל כבר ביום ראשון, אך כאמור, כבר במהלך המשחק שלחה נציגת הבקרה מייל ובו היא מודיעה כי הקבוצה ירדה לליגה א'".

 

עפולה תשחק בליגה א'? פליקס נעים (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
עפולה תשחק בליגה א'? פליקס נעים(צילום: אלעד גרשגורן)

 

עוד מסרה הקבוצה: "הנהלת הפועל עפולה התחייבה להתמודד עם הבקשה החדשה שהוצבה בפניה, אך נוצר הרושם כאילו מישהו מנסה להכשיל את מהלך הגשת המסמכים ואת העמידה בתנאים ובדרישות הבקרה. בהנהלת הפועל עפולה מביעים תמיהה מדוע כבר התקבלו החלטות כביכול, ללא מתן הזמן הדרוש להגשת המסמכים. קבוצת הפועל עפולה תשחק בעונה הקרובה בליגה הלאומית".

 

עוד הערב נקבעו העולות לחצי גמר גביע הטוטו, כשהפועל ראשל"צ תפגוש את בני סכנין, והפועל פ"ת מול הפועל ר"ג.

 

אחרי למעלה מארבע שנים הדרבי של פתח תקווה חזר לחיים. היורדת מכבי פ"ת סיימה בתיקו 1:1 מול הפועל פ"ת וזה הספיק לה כדי להשיג את המקום בחצי הגמר. 2,700 אוהדים הגיעו למושבה וראו את עידן אהדנני מעלה את מכבי ליתרון. אמאדו סוקונה (67) נגח פנימה וקבע את תוצאת הסיום.

 

הפועל ר"ג הסתפקה בתיקו 0:0 מול הפועל אום אל-פאחם וגם היא בשלב הבא.

 

מבית 1 העפילה בני סכנין אחרי שניצחה 1:3 את נוף הגליל. אוסמה חלאיילה בצמד (24, 71) ומוטי מלכה (28) כבשו לסכנין, שמחקה שער מוקדם של תומר סויסה (14). מולה תשחק ראשל"צ, הקבוצה היחידה עם מאזן מושלם. הכתומים ניצחו 1:2 על הפועל קטמון. איתמר שבירו (70), ומיקו ממן (82) כבשו לראשון. רועי פדידה (79) השווה זמנית.

 

משחקים נוספים: הפועל עכו – אחי נצרת 0:1, בני לוד – מ.ס כפר-קאסם 0:0, הפועל אשקלון – בית"ר ת"א/בת ים 0:0.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
פליקס נעים
צילום: ראובן כהן
מומלצים