שתף קטע נבחר

שביעות רצון בהפועל באר שבע מהתוצאה בשבדיה

במועדון היו מרוצים מהתיקו 1:1 מול נורשפינג, שקירב אותם לעבר הפלייאוף. מחמאות לעמית ביטון שעלה בהרכב במקום מיגל ויטור. חנן ממן צפוי לחזור לסגל בגומלין

שמחה זהירה הייתה בהפועל באר שבע לאחר ה-1:1 אתמול (חמישי) בשבדיה במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית נגד נורשפינג. לפני המשחק ציין המאמן ברק בכר שהמשימה המרכזית תהיה לכבוש שער חוץ ולהעביר את ההכרעה לטוטו טרנר.

 

שחקניו עשו זאת וכעת הם יגיעו לגומלין בארץ עם ביטחון גדול ואמונה שהם יכולים להעפיל לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית לראשונה בתולדות המועדון (שתי ההעפלות של באר שבע לליגה האירופית הגיעו דרך נשירה משלב הפלייאוף של ליגת האלופות).

 

ברק בכר (צילום: ראובן שוורץ)
מקדמה חשובה לגומלין. ברק בכר(צילום: ראובן שוורץ)

 

בקבוצה מצפים לאצטדיון מלא באוהדים שיידחפו את השחקנים לסיבוב הבא, שם תחכה ככל הנראה הענקית ההולנדית פיינורד, שניצחה 0:4 את דינמו טביליסי במשחק הראשון והיא עם רגל וחצי בשלב הבא.

 

בבאר שבע ציינו כבר משחק חוץ שלישי ברציפות בקמפיין שמסתיים בתיקו. גם במשחקים הקודמים, נגד לאצ'י האלבנית וקייראט הקזחית, נקלעה הקבוצה לפיגור במחצית הראשונה והשוויון הגיע במחצית השנייה.

 

אתמול השחקנים של ברק בכר הפגינו אופי כשכבשו שער שוויון בדקה ה-55, ארבע דקות בלבד לאחר היתרון של השבדים. השער היה שחזור מדויק של השער שכבשה הקבוצה במשחק הראשון נגד קייראט כשבן ביטון הרים למרכז הרחבה ועדן שמיר נגח פנימה. שמיר, שנרכש הקיץ מעירוני קריית שמונה, הפך לכובש הבכיר בינתיים בקמפיין. יש לו גם שני כרטיסים צהובים עד כה והוא נזהר מאוד אמש שלא לספוג את השלישי שהיה גורם לו להחמיץ את הגומלין. גם למרואן קבהא ונייג'ל האסלביינק היו שני צהובים לפני ההתמודדות והם הצליחו לא לספוג צהוב נוסף.

 

שמיר ומארין חוגגים (צילום: ראובן שוורץ)
ב"ש הפגינה אופי. שמיר ומארין חוגגים(צילום: ראובן שוורץ)

 

בסיום, מי שקיבל הרבה מחמאות מאנשי המועדון הוא הבלם עמית ביטון, שלאחר מסע השאלות בהפועל עכו, הפועל תל אביב, מ.ס אשדוד ובני יהודה, חזר הקיץ לבאר שבע כבלם הרביעי ברוטציה. עזיבתו של חאתם אל-חמיד והעובדה שהוחלט בסופו של דבר לא להכליל בסגל את מיגל ויטור, שבמשחק נגד קאיירט ספג זעזוע מוח, שדרגה מאוד את מעמדו של ביטון, שפתח בהרכב. לואי טהא, שפתח לצידו של ביטון, עלה לשחק למרות שבאחד האימונים השבוע שבאר שבע ערכה על כר דשא סינטטי כהכנה לדשא בנורשפינג הוא סובב את הברך וסובל ממתיחה. זה לא הפריע לו להיות המצטיינים בקבוצתו.

 

לפני המשחק היה נדמה שאם בכר יחליט לפתוח עם ביטון הוא יעבה את מרכז ההגנה עם בלם נוסף, אך הוא בחר לא לשנות בצורה משמעותית את השיטה. העובדה שביטון הוא בלם גבוה הייתה לטובתו, כשבבחירת ההרכב החליט בכר להרכיב את השחקנים הכי פיזיים שלו בכל עמדה. כך חוסה אנחל קארייו קיבל את חולצת ההרכב כחלוץ המרכזי ולכן גם ג'ימי מארין, שהיה מהבולטיםמול קייראט, איבד את מקומו ב-11. לקראת הגומלין צפוי ויטור לחזור להרכב וביטון ישוב לספסל, אך הוא הרוויח אתמול הרבה נקודות חיובית לעתיד בקבוצה בה גדל. מי שעשוי להיות לראשונה בסגל העונה הוא חנן ממן, שנמצא בשלבים אחרונים של החלמה מפציעה במפשעה.

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים