שתף קטע נבחר

איביץ': "לא זו מכבי שאני רוצה לראות"

מאמן מכבי ת"א לא הסתנוור מה-0:2 על נס ציונה: "השאלה אם נביא רכש תלויה ביכולת השחקנים שלנו". מיכה: "מקווה שהשער יפתח את הדרך לעוד שערים". מאמן המפסידה עמיר תורג'מן: "זו לא הליגה שלנו"

מכבי תל אביב פתחה הערב (שבת) עונה עם ניצחון 0:2 חלק על העולה החדשה סקציה נס ציונה. אחרי האכזבה הגדולה באירופה וההדחה משני המפעלים, ולדימיר איביץ' והשחקנים שלו חזרו לטריטוריה שלהם ולמרות יכולת חלשה עשו את שלהם.

 

בלי להלהיב: מכבי ת"א פתחה עונה עם 0:2 על נס ציונה

 

"אני שמח שניצחנו, אבל רק בגלל זה", אמר איביץ' בסיום. "לא מרוצה מהיכולת. לא זו מכבי שאני רוצה לראות וגם האוהדים לא רוצים לראות קבוצה כזו. חלק מהשחקנים עדיין לא בכושר. שיחקנו בלי אנרגיות, אני לא אוהב את זה. אנחנו צריכים לעשות שינוי בראש. השאלה אם נביא שחקנים חדשים תלויה בשחקנים שיש לנו. אם הם יהיו טובים לא נצרף אף אחד". על השאיפות לעונה הזו אמר "כמו תמיד, אנחנו רוצים לזכות באליפות".

 

אלירן עטר חוגג (צילום: עוז מועלם)
שחקני מכבי חוגגים(צילום: עוז מועלם)

 

דור מיכה חוגג (צילום: עוז מועלם)
מיכה חוגג. "צריכים להשאיר את אירופה מאחורינו"(צילום: עוז מועלם)

 

דור מיכה, שכבש שער נהדר, אמר: "אנחנו מרוצים מהניצחון אבל לא מהיכולת. אנחנו צריכים לשים מאחורינו את ההדחה מאירופה כי מה שנשאר לנו זה הליגה. רוצים לעשות שוב עונה גדולה. מקווה שהשער שלי יפתח את הדרך לעוד שערים".

 

מאמן המפסידה עמיר תורג'מן, שהקבוצה שלו לא בעטה למסגרת אפילו פעם אחת, היה ריאלי בסיום: "זאת לא הליגה שלנו. לא היינו רגועים ועשינו טעויות שטותיות. מכבי עשו מה שהם רצו בסופו של דבר. לא יכולנו לעשות יותר. רצינו אבל לא יכולנו. זה משחק ראשון בליגת העל מול הרבה קהל. בחצי השני עברנו את זה ואני שמח מזה. אין כאן זמן למחצית כמו שהייתה לנו. אני שמח על האופי בחצי השני".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ולדימיר איביץ'
צילום: עוז מועלם
מומלצים