שתף קטע נבחר

רז שטיין: "לא ספגנו במחצית השנייה, זה מעודד"

בסקציה נס ציונה לא מאוכזבים מההפסד 2:0 למכבי ת"א. החלוץ אמר: "זה היה משחק ראשון והייתה התרגשות, אני מאמין שבהמשך ניראה טוב יותר"

בסקציה נס ציונה לא ציפו ליותר מדי במשחק הראשון של העונה בליגה מול מכבי תל אביב. בעקבות זאת, בקבוצה לא שוררת אכזבה גם לאחר הכניעה 2:0 מול האלופה. התוצאה לא מעידה על התפרקות ובעולה החדשה יודעים היטב שהמבחנים החשובים יהיו מול קבוצות בסדר הגודל שלה.

 

למרות שהתצוגה לא הייתה משכנעת וההתקפה כמעט שלא נראתה, בסקציה מאמינים שבקרוב יצליחו לצרף חלוץ שישדרג את הסגל. מתן חוזז, ששייך למכבי תל אביב ואתמול לא שיחק אפילו דקה, עשוי להצטרף. מי שימשיך להיבחן הוא החלוץ ממוצא בלגי איסמעילה סיסה (20), שהגיע באמצע השבוע ובינתיים מותיר רושם חיובי.

 

סקציה נס ציונה (צילום: עוז מועלם)
יונתן לוי מול יונתן כהן(צילום: עוז מועלם)

סקציה נס ציונה (צילום: עוז מועלם)
טוראי סוהאו מול דן גלזר(צילום: עוז מועלם)

 

המאמן עמיר תורג'מן שיתף אתמול לראשונה את הבלם דרייס וויטנס, שנכנס במחצית השניה וייצב את משחק ההגנה. נכון לעכשיו נראה כי הבלגי צפוי לפתוח במשחק בשבת מול מכבי נתניה.

השוער עומרי כלזר, שמנע לפחות שני שערים מהצהובים, קיבל מחמאות.

 

אתמול שותף לראשונה החלוץ עדן שרם, שחתם רק לפני כמה ימים והועדף על פני ניר שרון, שלא נכלל בסגל. רז שטיין הגיב: "זה היה משחק ראשון והייתה התרגשות מול כמות קהל גדולה. ציפינו מעצמנו קצת יותר. אני מאמין שבהמשך נס ציונה תיראה טוב יותר ותיקח את הנקודות היכן שצריך. מכבי ת"א קבוצה איכותית והיה לנו קשה מולה. יחד עם זאת, צריך לקחת את הדברים הטובים מהמחצית השנייה שבה לא ספגנו וזה מעודד".

 

סקציה נס ציונה (צילום: עוז מועלם)
עומרי גלזר קיבל מחמאות(צילום: עוז מועלם)

 

לפני פתיחת העונה הביעו במועדון אכזבה ודאגה מכך שלא יוכלו לארך במגרשים הביתי. לאצטדיון המושבה בפתח תקווה הגיעו אתמול כ-500 אוהדים של הסקציה ועודדו בצורה יפה. כעת מקווים בקבוצה שלמשחק הבא יגיעו יותר אוהדים.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים