שתף קטע נבחר

אבוקסיס: "היה אדיר לנצח בבכורה בבלומפילד"

מאמן בני יהודה היה מבסוט אחרי ה-1:2 הסופר דרמטי על עירוני ק"ש במשחק הראשון באצטדיון המחודש. על גאדיר לא ישחק מול מאלמו בחמישי: "לא אעשה אקח סיכונים בריאותיים מאלמו"

בני יהודה רשמה אמש (ראשון) היסטוריה כשהפכה לקבוצה הראשונה שמנצחת באצטדיון בלומפילד המחודש. הכתומים גם עשו זאת באופן דרמטי עם שער ניצחון בדקה ה-98, שסידר 1:2 על עירוני קריית שמונה. "זה היכל כדורגל ולנצח פה במשחק בכורה זה אדיר", הודה בסיום המאמן, יוסי אבוקסיס. "בכלל, כילד שהתפלח לאצטדיון הזה, זה הזכיר נשכחות".

 

המאמן דיבר על המשחק: "שיחקנו לידיים שלהם עם הגבהות בלי כתובת ועשינו הרבה טעויות בחצי השעה הראשונה. יש להם הגנה חזקה עם משחק ראש טוב והשוער שלהם לקח כדורים אדירים. יש משחקים כאלה שתיקו הוא כמו הפסד, אבל ניסינו עד הסוף והשגנו ניצחון מתוק".

 

בני יהודה (צילום: ראובן שוורץ)
ניצחון היסטורי. שחקני בני יהודה חוגגים(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

ביום חמישי יארחו הכתומים את מאלמו (20:00) כשהם בפיגור 3:0 מהמשחק הראשון בפלייאוף הליגה האירופית. מי שלא ישחק הוא מוחמד גאדיר, שסבל מכאבים ברגלו בדקות הסיום. "צריך להיות חכם ולחשוב על מכבי תל אביב ביום ראשון", הסביר אבוקסיס. "גאדיר פצוע. לא אעשה טעויות בריאותיות מול מאלמו".

 

דור ג'אן: "מאלמו משוכה קשה במאוד גבוהה ואין ספק שהסיכויים לא לטובתנו. נעשה את הכי טוב מולם. בתור ילד הייתי מגיע לבלומפילד וגם יצא לי לשחק באצטדיון הישן. זה מטורף לראות הכל חדש ומושקע. גם המשטח טוב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יוסי אבוקסיס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים