שתף קטע נבחר

הערכה באיגוד השופטים: אלי חכמון יושעה לשבועיים

הוועדה המקצועית פרסמה את הניתוח שלה לאירועי ה-1:2 הדרמטי של בני יהודה על עירוני קריית שמונה: "חכמון טעה פעמיים". רונית תירוש: "להעמיד את שרצקי לדין"

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים פרסמה היום (שני) את הניתוח שלה לאירועי ה-1:2 הדרמטי אתמול של בני יהודה על עירוני קריית שמונה.

 

 

"השופט (אלי חכמון) טעה בעת שהוציא כרטיס אדום ישיר בגין 'עבירת משחק חמורה'. מדובר ב'עבירת משחק חסרת אחריות', אשר דינה כרטיס צהוב", נכתב בהודעת איגוד השופטים.

 

אלי חכמון (צילום: ראובן שוורץ)
"הוציא אדום לא בצדק". חכמון(צילום: ראובן שוורץ)

 

עוד נכתב: "שופט ה-VAR (אוראל גרינפלד) המליץ בצדק לשופט לבחון את האירוע על גבי המסך. השופט (חכמון) טעה בשנית כאשר החליט לא לשנות את החלטתו לאחר שצפה בהילוכים החוזרים על גבי המסך". בעקבות כך, ההערכות באיגוד השופטים היא שחכמון יושעה לשבועיים משיפוט באחת מהליגות הבכירות.

 

יו"ר האיגוד, רונית תירוש, הוסיפה כי היא "מצפה מכל שופט להפעיל שיקול דעת ולתרום להרגעת המשחק, כך גם באשר לתוספת הזמן מעבר להחלטה הראשונית". בהתאם לזאת, ביקשה תירוש מהוועדה לבדוק את הסיבות והנימוקים להליך קבלת ההחלטות של השופט ולגבש המלצות לגבי השיבוצים העתידיים.

 

לגבי דבריו של איזי שירצקי על חכמון ("אין לו מושג"), אמרה תירוש כי על אף ההבנה הכנה לתסכול המוצדק שלו, היא רואה בחומרה רבה את השתלחותו בשופט ותוגש נגדו תלונה לתובע ההתאחדות בדרישה להעמידו לדין משמעתי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אלי חכמון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים