שתף קטע נבחר

 

אביטן: "ראיתי קבוצה לוחמת, היינו עדיפים"

מאמן הפועל ת"א יצא מעודד מה-0:0 הביתי מול מכבי נתניה. בוזגלו: "לאור התוצאות בגביע הטוטו, זה בסדר". דראפיץ': "גם תיקו בבלומפילד זה לא רע"

האווירה הייתה נהדרת, עם 19 אלף אוהדים ביציעים, אבל הפועל תל אביב ומכבי נתניה הציגו משחק חלש ונפרדו ב-0:0 במחזור הפתיחה של ליגת העל.

 

"במחצית השנייה היינו עדיפים ולא הצלחנו לתרגם את זה לשערים", סיפר בסיום המאמן האדומים, ניסו אביטן. "ראיתי קבוצה לוחמת. מדהים להיות פה באצטדיון, קיבלנו תמיכה אדירה מהאוהדים והשחקנים רצו להחזיר להם. יוצאים עם תחושה חיובית מהמשחק. אני לא מסכים שלא נראינו טוב, יודעים מה חסר לנו להמשך".

 

מאור בוזגלו (צילום: עוז מועלם)
"לאורך כל הקריירה אני מתמודד עם לחץ". בוזגלו(צילום: עוז מועלם)

 

מאור בוזגלו הוסיף: "אני חייב לפרגן לאוהדים. קיווינו להתחיל את העונה בצורה טובה יותר, אבל לאור התוצאות בגביע הטוטו זה בסדר. אנחנו צריכים יותר להעז בחלק הקדמי, להניע את הכדור ופחות לשחק עם כדורים ארוכים. הקבוצה השתדלה ושיחקה ביחד. לאורך כל הקריירה אני מתמודד עם לחץ וצריך לדעת לנתב את זה לדברים חיוביים".

 

מאמן מכבי נתניה, סלובודן דראפיץ', סיכם את התיקו המאופס: "ציפינו ליותר, במיוחד מהמחצית השנייה. גם תיקו בבלומפילד זה לא רע. צריך לחשוב מי יחליף את גיא מלמד שהורחק. אלמוג כהן הוא שחקן מוביל, אבל צריך גם לדעת איך להתמודד בלעדיו לפעמים. המגרש בבלומפילד מצוין, שיחקתי פה גם כשחקן והתגעגעתי".

 

סלובודן דראפיץ' ושי ברדה על הספסל (צילום: ראובן שוורץ)
התגעגע לבלומפילד. דראפיץ'(צילום: ראובן שוורץ)

 

אלמוג כהן: "כיף מאוד לשחק בבלומפילד, אצטדיון מדהים ושאפו לאוהדים שלנו. לא זוכר כזאת תצוגה. לפני המשחק לא הייתי במצב בריאותי הכי טוב, אבל כקפטן אני מנסה לקחת מנהיגות. שלטנו במשחק, במיוחד במחצית הראשונה ואני בטוח שהרגל תתאפס בהמשך. אני מאוכזב כי רציתי לנצח, אבל כל כולי במשחק הבא מול נס ציונה. לא אצא בהצהרות לגבי המשך העונה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ניסו אביטן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים