שתף קטע נבחר

אבוקסיס: "תוצאה קשה מאוד, הם טובים יותר"

מאמן בני יהודה לא ממש מאמין בסיכויים של קבוצתו למחוק את הפיגור 3:0 מהמשחק הראשון: "נעלה עם אמונה, נראה איך המשחק יזרום. זה לא נראה טוב"

הסיכויים של בני יהודה להעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית קטנים מאוד. מחזיקת הגביע הישראלית הובסה בשבוע שעבר 3:0 בשבדיה על ידי מאלמו ומחר (חמישי, 20:00) השחקנים של יוסי אבוקסיס ינסו לעשות את הבלתי אפשרי ולמחוק את הפיגור הגדול.

"תפסנו את מאלמו באמצע העונה, כשהם בשיא הכושר, ואנחנו עוד לא התחלנו את הליגה כשפגשנו אותם", אמר אבוקסיס. "זו גם ככה קבוצה יותר טובה מאיתנו, וזה שהם באמצע העונה נתן להם עוד יותר יתרון".

 

על התבוסה בסיבוב הראשון הוסיף: "זו תוצאה קשה מאוד. בדקה ה-36 ספגנו את השער ועד אז האמנו שנצא בתוצאה טובה. השער השלישי עשה את זה קשה מאוד. להגיד שנעלה בלי אמונה למשחק - זה לא נכון. נראה איך המשחק יזרום. אם היינו מפסידים לקבוצה חלשה 3:0 יכול להיות שהדיבור היה אחרת, אבל מדובר בקבוצה חזקה מאוד שגם המחליפים שלה מצוינים".

 

יוסי אבוקסיס (צילום: ראובן שוורץ)
לא ממש מאמין בקאמבק. אבוקסיס(צילום: ראובן שוורץ)

 

על חיזוק אמר המאמן: "אנחנו עובדים בשקט, יש כמה כיוונים. אנחנו רוצים לצרף עוד שניים-שלושה שחקנים וזה ייתן לנו עוד תחרות לסגל. בדקנו לגבי בן אז'ובל, אם יהיה מה להודיע, נודיע".

 

"פתחנו את העונה טוב, אנחנו נדע רק בהמשך אם אנחנו ממשיכים את הקו של העונה שעברה. נדע את זה רק לאורך זמן. היה לנו חשוב לפתוח את הליגה בניצחון. כן, אנחנו צריכים להתייחס למצב הבריאותי של כמה שחקנים. נעשה כמה שינויים, אבל אני חושב שמי שישחק יצטרך לעשות הופעה טובה ולהיראות טוב. מבחינת הסיכויים זה לא נראה טוב, אבל נבוא לעשות משחק טוב כדי לבוא מוכנים יותר למכבי תל אביב ביום ראשון. פצועים? יש לנו כמה שחקנים שחזרו מפציעות ונמצאים בסכנה של פציעות. לא נסכן שחקנים שיש להם ספק קטן".

 

דן מורי (צילום: ראובן שוורץ)
"אי אפשר לדעת מה יהיה". דן מורי(צילום: ראובן שוורץ)

 

דן מורי: "התפקיד שלנו הוא לעשות את המאה אחוז שלנו ולתת את המירב. אנחנו צריכים להקשיב יותר ליוסי אבוקסיס. זימון לנבחרת? אני חושב שאני ראוי, אבל זה שיקול של המאמן. בבני יהודה ובנבחרת משחקים באותה שיטה. הלוואי שאקבל זימון".

 

מורי על הסיכויים: "קיבלנו הגרלה מאוד קשה. מדובר בקבוצה מאומנת, עקבית ואינטנסיבית. אי אפשר לדעת מה יהיה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יוסי אבוקסיס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים