שתף קטע נבחר

מתיחות בין שחקני הפועל ת"א לניסו אביטן

אחרי ההפסד 2:1 באשדוד קיבלו השחקנים הוראה להגיע לאימון לילי בוולפסון עד 23:00, דבר שעורר מחאה. במהלך אחת מאסיפות הקבוצה הם פנו למאמן ואמרו לו: "אנחנו לא מבינים את ההוראות שלך". דגני סירב לענוד את סרט הקפטן לאחר שניר לקס הוחלף

שחקני הפועל תל אביב טוענים שהם לא מבינים את ההוראות של ניסו אביטן. במהלך אחת האסיפות הקבוצתיות האחרונות שנערכה לאחרונה במועדון פנו חלק מהשחקנים למאמן והבהירו לו כי חלק מההוראות שלו לא ברורות להם.

 

 

"אנחנו לא מבינים חלק מההוראות, בין היתר מתי אנחנו צריכים ללחוץ ומתי לחכות, וגם לגבי הנעת הכדור", פנו השחקנים באופן מפתיע למאמן במהלך לא שכיח. אביטן הבטיח להם כי באימונים הבאים הם יתרגלו בעיקר את נושא משחק הלחץ. לטענת גורמים בהפועל תל אביב האימונים הבאים אכן הוקדשו לשם כך.

 

 

ניסו אביטן על הקווים (צילום: אבי רוקח)
ניסו אביטן על הקווים באשדוד(צילום: אבי רוקח)

 

לאחר המשחק אתמול קיבלו השחקנים הוראה להגיע לאימון עד 23:00 בלילה בוולפסון, מה שהעלה את מפלס המתיחות ביניהם לבין אביטן. אחד השחקנים הביע מחאה על ההחלטה המפתיעה. 

 

הפועל תל אביב נמצאת בלחץ אחרי פתיחת עונה בה השיגה רק נקודה אחת בשני המשחקים הראשונים שלה מול יריבות סבירות ולא מול אחת הבכירות. התיקו 0:0 הביתי מול מכבי נתניה וההפסד 2:1 באשדוד הותירו בקבוצה תחושה לא טובה. מאות אוהדים הגיעו אמש לאשדוד על מנת ללוות את הקבוצה, ובסיום קראו לאביטן "תתפטר" וקיללו את ההנהלה.

 

מאור בוזגלו מאוכזב (צילום: אבי רוקח)
מאור בוזגלו מאוכזב(צילום: אבי רוקח)

 

מחפשים בלם וחלוץ

אביטן דרש מקבוצה חיזוק בעמדת הבלם והמטרה כעת היא להחתים את שיר צדק, שעדיין מתאמן לבד ולא סגר את תנאיו מול הפועל באר שבע. גם אליסון דוס סנטוס על הפרק. מועד ההעברות יסתיים ב-18 בספטמבר ולכן אביטן מחכה לאפשרות שהקבוצה תיהנה ממציאה אם תצרף את אחד השחקנים שלא ייקלטו ביממה הקרובה באירופה. המטרה היא להנחית חלוץ זר. "חסרים לנו שני שחקנים שאני מאוד רוצה לצרף ואני מקווה שיגיעו בפגרה כדי להשלים את הסגל", הסביר אביטן.

 

ניר לקס (צילום: עוז מועלם)
ניר לקס. היו שלא אהבו לראותו בהרכב(צילום: עוז מועלם)

 

ביקורת על ההחלטה לפתוח עם לקס

בקבוצה היו מרוצים מאוד מהיכולת שהפגין מאור בוזגלו, שמלבד שער הבכורה שכבש גם הפגין את המשחק הטוב ביותר שלו מאז הגיע לקבוצה. מצד שני, בהפועל תל אביב העבירו

ביקורת על ההחלטה לפתוח עם ניר לקס או קלאודמיר פריירה ולא עם עמנואל בואטנג. אוראל דגני סירב לענוד את סרט הקפטן אחרי החלפתו של לקס. "הוסיפו לנו תשע דקות ולא הגענו להזדמנות", אמרו בהפועל. "מצד שני, זה היה משחק שהיינו צריכים לנצח אותו, היינו הרבה יותר טובים מהם".

  

האופטימיות של אביטן

אביטן אמר: "סטטיסטיקה בסוף מתיישרת והיא תהיה לטובתנו. אני אופטימי, כי יש לנו קבוצה טובה ואיכותית. כולנו מאוכזבים מאוד, אבל יש ממה לקחת אנרגיות ולהתעודד, כי התוצאה הייתה בניגוד גמור למה שקרה במגרש. אני הרבה שנים בכדורגל, אני יודע את העבודה שלי ומבין את התסכול והכעס של האוהדים. אנחנו יכולים להתחרות ועם כל הכעס והתסכול אני עדיין מאוד אופטימי, יש לנו קבוצה טובה ואיכותית".

 

המשחק המשוגע של ניר ברדע

גיבור המשחק של מ.ס אשדוד היה ללא ספק ניר ברדע. הבלם שהרקחתו בוטלה על ידי ה-VAR, היה זה שכבש את השער הראשון לזכות אשדוד. ברדע התייחס בסיום למשחק המשוגע שעבר עליו: "הרבה אירועים בזמן יחסית קצר, אבל זה רק הטריף אותי עוד ועוד והכל הסתדר לטובה בסוף".

 

באשדוד עדיין מהוססים בכל הקשור ליכולתו של המגן השמאלי הצעיר, מונטרי קמהאני, שנראה די מסורבל מתחילת העונה. עם זאת, הצוות המקצועי מבין שזו פעם ראשונה בה הוא משחק מחוץ למולדתו ונותן לו זמן להתאקלם. החלוץ הגמבי, איסמעילה סיסה, נבחן בקבוצה ואם ירשים השבוע את הצוות המקצועי, אף צפוי לחתום.


פורסם לראשונה 01/09/2019 07:02

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
ניסו אביטן ושחקניו
צילום: אבי רוקח
מומלצים