שתף קטע נבחר

מרוץ נגד הזמן: ניסיון להעביר את דאבור לקבוצה חדשה

חלוץ הנבחרת רוצה לעזוב את סביליה עוד היום אחרי שסוכנו אבי נימני שהה איתו במלון הנבחרת כדי לנסות למצוא פתרון למצב. אם יהיה סיכום עם מועדון אחר, דאבור יעזוב למספר שעות וישוב לאימונים בשלישי

חלוץ נבחרת ישראל מואנס דאבור רוצה לעזוב עוד היום (שני) את סביליה ולחתום בקבוצה חדשה. שתי האפשרויות שעמדו בפניו הן דינמו מוסקבה הרוסית וקבוצת הפאר הטורקית בשיקטאש. הרוסים הציעו לשאול את דאבור עד סיום העונה תמורת ארבעה מיליון אירו ונדחו. מוקדם יותר היום, בשיקטאש הציעה לשלם 1.5 מיליון אירו כדי לשאול אותו.

 

סוכנו אבי נמני שהה איתו עד לשעות הקטנות של הלילה במלון הנבחרת והנטייה היא לעזוב את סביליה עד לתום מועד ההעברות בחצות. במידה שישלים את המעבר, הוא עשוי לעזוב לכמה שעות את מחנה הנבחרת ולשוב לאימונים מחר.

 

מואנס דאבור (צילום: ראובן שוורץ)
טורקיה או רוסיה - שתי האופציות של מואנס דאבור(צילום: ראובן שוורץ)

 

בנבחרת הבהירו כי במידה שדאבור יבקש מהם לטוס כדי לחתום בקבוצה חדשה, הם ישחררו אותו. הרצוג לא מתלהב מכך, אך בכל מקרה החלוץ בשלב זה טרם פנה לראשי הנבחרת.

 

ערן זהבי, שסבל מכאבים בכף רגלו, בדיוק כמו לקראת המשחק מול אלבניה בגביע האומות, פציעה שבגללה נאלץ להתחלף במחצית, יקיים היום אימון מלא וההערכה כי יהיה כשיר למשחק בחמישי מול צפון מקדוניה.

 

בנבחרת מצפים לתשובה מניר ביטון, שנפצע אתמול בדרבי של גלזגו האם הוא כשיר לצמד המשחקים הקרובים, אחרת הרצוג יזמן קשר או בלם אחר לקראת ההתכנסות. ביטון אמור היה להיות לפתוח בהרכב כקשר אחורי או כאחד משלושת הבלמים.

 

הרצוג מתכוון לראות מה כושרו של אלי דסה, כשמי שיתמודדו איתו על התפקיד הם בן ביטון וחתאם אל-חמיד, שמועמד גם לתפקיד הבלם. בנבחרת היו שבעי רצון מהמנוחה שקיבל לואי טהא במשחקה של באר שבע מול הפועל חדרה.

 

ערן זהבי נבחרת ישראל (צילום: עוז מועלם)
אמור להיות כשיר. ערן זהבי(צילום: עוז מועלם)

 

אחת הבעיות המסתמנות בנבחרת היא בנוגע לעמדת המגן השמאלי, לאחר שטאלב טואטחה לא זומן. האופציות הן עומרי בן הרוש או יונתן כהן.

 

מאמן השוערים קלאוס לינדברגר ימליץ לצוות המקצועי בנוגע לעמדת השוער, אולם זה יהיה רק דרך האימונים הקרובים, כשאופיר מרציאנו, שזוכה לעדיפות, לא נמצא בכושר משחק טוב ולכן ההחלטה תתבצע ביומיים הקרובים.

 

הרצוג רצה לזמן את ירדן שועה, אולם אז התברר כי מאחר שלא עשה שירות צבאי הוא לא יוכל להגיע לנבחרת.

 

נקודת האור הגיעה מהליגה האוקראינית כשמנור סולומון כבש את שער הבכורה שלו במדי שחטאר דונייצק.


פורסם לראשונה 02/09/2019 09:01

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
מואנס דאבור
צילום: ראובן כהן
מומלצים