שתף קטע נבחר

הרצוג: "אנחנו פייבוריטים, אבל חייבים להיות ממושמעים"

נבחרת ישראל תתמודד ביום חמישי מול צפון מקדוניה באצטדיון טוטו טרנר במוקדמות יורו 2020 ותפגוש את סלובניה כעבור ארבעה ימים בחוץ. המאמן התייחס למואנס דאבור במסיבת העיתונאים: "אני לא מבין למה הוא לא משחק בסביליה"

נבחרת ישראל נערכת למשימות הבאות שלה במוקדמות יורו 2020. ביום חמישי היא תארח את צפון מקדוניה באצטדיון טוטו טרנר וכעבור ארבעה ימים תפגוש את סלובניה בלובליאנה. היום (א') שוחח המאמן אנדי הרצוג עם נציגי התקשורת במסיבת עיתונאים.

 

טבלת הבית הישראלי ()

כזכור, הנבחרת פתחה את הקמפיים בתיקו 1:1 עם סלובניה באצטדיון סמי עופר ולאחר מכן הרשימה בניצחון 2:4 על אוסטריה, בו כבש ערן זהבי שלושער. זהבי חזר על התצוגה גם ב-0:3 בלטביה ביוני האחרון, אבל לאחר מכן הגיעה תבוסה 4:0 בפולין.

  

אנדי הרצוג (צילום: עוז מועלם)
אנדי הרצוג(צילום: עוז מועלם)

 

נכון לעכשיו מדורגת ישראל במקום השני בבית 7 עם 7 נקודות מארבעה משחקים, כשרק פולין (12 נקודות) מקדימה אותה. יחד עם זאת, הנבחרת זקוקה לניצחונות בשני המשחקים הביתיים הקרובים על מנת לשפר את הסיכויים לסיים באחד משני המקומות הראשונים.

 

הרצוג התייחס במסיבת העיתונאים לכושר הלא משכנע של השוערים: "קיוויתי שאריאל הרוש ישחק בקבוצה שלו בהולנד. אופיר מרציאנו לא בשיא כושרו ויש סיבה לכך שזימנו את שלושת השוערים. אצפה בשחקנים מתאמנים, ננסה דברים שונים ולאחר מכן אדע מה הבחירה הנכונה".

 

על אלי דסה, שנשלח להתאמן עם הנבחרת הצעירה במסגרת תוכנית אימונים מיוחדת אמר הרצוג: "המצב שלו זה משהו חדש עבורנו, כי אין לו קבוצה. קיויתי שהוא יחתום במקום חדש. הבעיה מורכבת, אבל אני חושב שהוא נראה טוב ומתאמן היטב".

 

וילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג במסיבת עיתונאים (צילום: עוז מועלם)
וילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג במסיבת עיתונאים(צילום: עוז מועלם)

 

על טאלב טוואטחה ששוחרר מאיינטרכט פרנקפורט אמר האוסטרי: "אני אוהב את טאלב מאוד. הוא מכניס המון אנרגיה בצד שמאל ויכול לעזור לנו ליצור הזדמנויות. קיוויתי שהוא יעבור. דיברתי עם פרדי בוביץ' והוא אמר לי שהוא חייב לעבור קבוצה. במואנס דאבור צפיתי בהכנות לעונה והוא נראה טוב מאוד. אני לא יודע מה קורה ולמה הוא לא בסגל, אבל הספורט המקצועני קשה וסביליה היא אחת הקבוצות הטובות. אתה חייב שתהיה לך סבלנות ולהראות למאמן שאתה מוכן". על ערן זהבי: "הוא נראה טוב, עוד לא כשיר במאה אחוז אבל משתפר מיום ליום".

 

על היריבה הקרובה אמר הרצוג: "לצפון מקדוניה יש יכולת טובה. אנחנו חייבים להיות ממושמעים טקטית 90 דקות, כי אם לא נעשה את זה לא יהיה לנו צ'אנס נגד יריבות כמו אוסטריה ופולין. אנחנו פייבוריטים מול צפון מקדוניה, אבל חייבים להציג משחק טוב בשביל לנצח אותם".

 

וילי רוטנשטיינר במסיבת עיתונאים (צילום: עוז מועלם)
"ללא משמעת לא יהיה לנו צ'אנס". רוטנשטיינר והרצוג(צילום: עוז מועלם)

 

הרצוג נשאל לגבי העובדה שאף שחקן ממכבי חיפה לא זומן ואמר: "ירדן שועה יכול לשחק, אבל הוא לא זומן בגלל הבעיה של השירות הצבאי". על גבי קניקובסקי שאתמול הציג יכולת טובה

במכבי נתניה: "יש לו פוטנציאל ונראה איך הוא יתפתח".

 

המנהל המקצועי של הנבחרת, ווילי רוטנשטיינר: "אני חושב שהצגנו ארבעה משחקים טובים. אנחנו במקום השני, יש יריבות חזקות מאוד, אבל המאבק צמוד. לדעתי אנחנו מגיעים לשלב המשחקים המכריעים וחשוב מאוד להתחיל בניצחון בבאר שבע. אני חושב שצריך לתת כבוד, ליצור אווירה מיוחדת ולתמוך בנבחרת. אני יודע שניתן להביא הרבה אוהדים לאצטדיון ומקווה שהוא יהיה מלא".

 

על השפעת התבוסה בפולין אמר רונטשטיינר: "4:0 זו תבוסה, אבל זה לא יוצר אווירה קשה בנבחרת. לדעתי שיחקנו היטב 25 דקות עד שהם כבשו את השער הראשון. אף אחת לא כבשה מול פולין ואנחנו לא ברמה שלה, אבל יכולים ללמוד מהמשחק הזה. בנוסף הראנו שאנחנו יכולים להתמודד ברמה הזו. המטרה היא להשתפר ומהבחינה הזו אנחנו בדרך הנכונה".

 

וילי רוטנשטיינר במסיבת עיתונאים (צילום: עוז מועלם)
"התבוסה בפולין לא יצרה אווירה קשה". רוטנשטיינר(צילום: עוז מועלם)

 

על דוקטור מארק רוסנובסקי שעזב את תפקידו אחרי 44 שנה בנבחרת ישראל אמר רוטנשטיינר: "בשבילי זה בלתי ייאמן שבן אדם יישאר בתפקיד כזה כל כך הרבה זמן ומגיע לו כבוד רב. אני רוצה להודות לו עד שעזר לי לבחור את הרופא החדש, דוקטור אודי קאופמן. קאופמן רופא טוב מאוד שעבד בנבחרת הצעירה, שנתיים במכבי פתח תקווה ושש שנים במכבי תל אביב".

 


פורסם לראשונה 01/09/2019 14:51

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אנדי הרצוג
צילום: עוז מועלם
מומלצים