שתף קטע נבחר

ארז כלפון: "דוחפים להקמת שני אצטדיונים חדשים"

יו"ר מינהלת הליגות התארח ב"דריבל" - תוכנית הספורט של ynet, ודיבר על הרצון להקים מתקנים חדשים בשפלה ובשרון. על העובדה שאין בעל בית להתאחדות: "מקווה שזה ייפתר"

 

ארז כלפון, יו"ר מינהלת הליגות, התראיין אתמול (ראשון) ל"דריבל" – תוכנית הספורט של ynet, והתייחס לכמה נושאים מעניינים. "אני מאוד שמח ואופטימי מפתיחת הליגה", אמר כלפון. "אנחנו רואים את הקהל חוזר, משפחות, ילדים. עשינו צעדים מיוחדים כדי למשוך משפחות, הקדמנו את שעות המשחקים, אין יותר קהל שחוזר בחצות הביתה".

 

אומרים שיש הסכם לבית"ר עם המינהלת ובו כתוב שהיא לא תשחק לפני צאת שבת.

"אין שום הסכם ולא יהיה הסכם שייפגע בקהל האוהדים. כדורגל ללא קהל הוא לא כדורגל".

 

בעלי בית
חוגג. אין הסכם עם בית"ר(צילום: עוז מועלם)

 

כלפון דיבר על האצטדיונים החדשים שכבר קמו בישראל בשנים האחרונות, וגם על אלה שהוא מקווה שיקומו בקרוב: "כל האצטדיונים בליגת העל חדשים. אצטדיון רמת גן לא מאושר למשחקים בליגת העל. כשתקום הממשלה נגיש את התוכניות ואנחנו צריכים להקים שני אצטדיונים חדשים. יש חוסר גדול בשפלה, לעשות אצטדיון אחד לקבוצות האלה. צריך למצוא מקום ניטרלי שכולם יסכימו עליו. השני באיזור השרון שייתן מענה לכל האזור".

 

במסגרת התנהלותה, המינהלת צריכה לעבוד בשיתוף פעולה עם ההתאחדות לכדורגל. בהיעדר יו"ר להתאחדות, מדובר בסיפור לא כל כך פשוט. "בהתאחדות אין יו"ר קבוע, אני מקווה שזה ייפתר בהקדם. אין ספק שצריך לעמוד בראשה מישהו על מנת שנוכל לקדם את המערכת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מינהלת הליגות לכדורגל
ארז כלפון
צילום: מינהלת הליגות לכדורגל
מומלצים