שתף קטע נבחר

אשר אלון: "הגיע הזמן שרעננה תיראה כך"

במועדון היו מרוצים מאוד מהיכולת ההתקפית מפתיחת העונה והניצחון על בית"ר ירושלים. הבעלים: "הקבוצה לא רצה לאליפות, אבל עשינו צעד יפה להישרדות". דסה: "המעבר לרעננה גרם לי להשתחרר"

עם חמישה שערים בשני מחזורים ושלוש נקודות בקופה, ובעיקר כדורגל מרשים, בהפועל רעננה מתמוגגים מהניצחון (1:2) על בית"ר ירושלים ובעיקר מרוצים מהסגל שנבנה על ידי המאמן מנחם קורצקי.

 

לטבלת ליגת העל

 

כפי שהצהיר הבעלים אשר אלון בראיון ל-ynet שהורה לקורצקי לשחק העונה כדורגל התקפי ושמח, ברעננה מרוצים נוכח השינוי. "הגיע הזמן שהפועל רעננה תיראה כך", אמר הבוקר (שני) הבעלים אלון ל-ynet.

 

שחקני הפועל רעננה חוגגים (צילום: יאיר שגיא)
במועדון מרוצים מהיכולת ההתקפית. שחקני רעננה חוגגים(צילום: יאיר שגיא)

משמע שרעננה מכוונת לחלק העליון של הטבלה העונה?

"לא תשמעי ממני שרעננה רצה לאליפות .פרופורציות בבקשה, בסך הכל רעננה עשתה צעד יפה להישרדות בליגה. אני באמת שמח שקורצקי הפיק לקחים והסיק מסקנות ועל כך אני מצדיע לו".

 

שזה אומר?

"למשל שקורצקי למד מהטעיות שנעשו מול מכבי חיפה ואתמול הוא כבר ידע לעשות חילופים נכונים ולשנות מערך תוך שהוא שומר שהמערך יישאר התקפי וכך זה צריך להימשך".

 

במועדון מרוצים מאוד מכך שהסגל כולל שחקנים צעירים ומוכשרים, כשחמישה מהם זומנו לנבחרת הצעירה. לצד המחמאות שקיבלו כל השחקנים, מי שזכה למירב המחמאות היה אור דסה, שהצטיין. "המעבר לרעננה, לקבוצה שרוצה שאצליח, גורם לי להשתחרר ולשחק בנחת", סיפר דסה בסיום.

 

מנחם קורצקי על הספסל (צילום: יאיר שגיא)
"אני מצדיע לקורצקי". אשר אלון מרוצה(צילום: יאיר שגיא)

 

גם השוער הצעיר אסף צור זכה ללא מעט כאלה לאחר שהציג משחק לחימה ולמרות שנפגע במהלך המשחק היה נחוש להמשיך והציג יכולת גבוהה בין הקורות. "קורצקי אמר מזמן שצור יהיה שוער העתיד של רעננה ונראה שהוא בהחלט צודק", החמיאו במועדון.

 

לצד שביעות הרצון מההכנסות במשחק (כ-8,000 אוהדים, מתוכם הרוב הגדול מבית"ר), מה שהעיב מעט על השמחה אמש הייתה התנהגות של מספר אוהדי בית"ר, שלטענת אנשי רעננה ירקו לעברו של המאמן קורצקי, כשעוד קודם נשמעו קללות לעבר שחקני הקבוצה והצוות. בשל כך ברעננה ידרשו ממינהלת הליגה לבדוק את טענותיהם ולמצות את הדין מול בית"ר כדי שהתנהגות כזאת לא תחזור על עצמה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אשר אלון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים