שתף קטע נבחר

רשמית: קארייו שוחרר מהפועל ב"ש

החלוץ הספרדי שלא הרשים הצטרף לרשימה הארוכה של זרים מאכזבים שמשוחררים מוקדם מהמתוכנן מהמועדון. שיר צדק חזר להתאמן עם הקבוצה כרגיל. גם "המנודה" הנוסף עמראן אלקרינאוי שב לאימונים

עוד חותמת של כישלון על שחקן זר בהפועל באר שבע. חוסה אנחל קארייו שוחרר הערב (שני) באופן רשמי מהקבוצה. בימים האחרונים לא הכחישו ראשי המועדון והצוות המקצועי את האכזבה מיכולתו של החלוץ הספרדי והתחושה שסיום דרכו מתקרב עמדה באוויר.

 

קארייו (25, 1.91 מ') הגיע מקורדובה מהליגה השלישית בספרד בהעברה חופשית, שיחק ארבע פעמים במדי הקבוצה במסגרת הליגה האירופית ועוד פעם אחת בליגה, בלי שכבש אף שער. חלוץ הפועל רעננה קייס גאנם הוזכר כמועמד להצטרף לבאר שבע כבר בימים הקרובים.

 

חוסה אנחל קארייו (צילום: הרצל יוסף)
קארייו מול לאצ'י. אכזבה(צילום: הרצל יוסף)

 

בעניין אחר, בלם הקבוצה שיר צדק חזר להתאמן איתה כבר הערב במסגרת מלאה יחד עם שאר שחקני הסגל, לפי החלטת הנהלת המועדון.

 

בפתיחת ההכנות לעונה קיבל צדק יחד עם שחקנים נוספים הודעה כי הוא אינו נמצא בתוכניות המקצועיות לעונה הבאה, והתבקש למצוא קבוצה חדשה. הוא התאמן עם קבוצת שחקנים שחלקם בינתיים עזבו את הקבוצה, כמו חן עזרא ועדן בן בסט, לא יצא עם המועדון למחנה האימונים ולא שותף במשחקי הקבוצה באירופה ובליגה.

 

שיר צדק מתאמן במדי הפועל באר שבע (צילום: פרטי)
צדק באימון החזרה של בהפועל ב"ש(צילום: פרטי)

 

כעת מסתמן כי הפועל באר שבע עושה פניית פרסה בנוגע לבלם והוא ככל הנראה יישאר בקבוצה לפחות לעונה אחת נוספת השתיים שנותרו לו בחוזה. לכל אורך תקופת הנידוי שמר צדק על פאסון ולא התבטא בעניין. עם זאת, בתקופה האחרונה נדמה שחלה התקרבות בינו לבין הקבוצה. הוא פירגן לחבריו השחקנים לאחר ניצחונות ואף הגיע למשחקים וישב ביציע יחד עם השחקנים שלא נכללו בסגל.

 

שחקן נוסף שהיה בקבוצת המנודים וחוזר לאימונים רגילים הוא עמראן אלקרינאוי. בכך למעשה לא נותרו שחקנים ששייכים לקבוצה אך לא מתאמנים באופן קבוע עם הסגל הבוגר. 

 

שיר צדק (צילום: pixsell)
שיר צדק. חוזר לסגל(צילום: pixsell)


פורסם לראשונה 02/09/2019 17:04

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים