שתף קטע נבחר

בגלל הפציעה: ניר ביטון שוחרר מסגל נבחרת ישראל

שחקנה של סלטיק שנפצע בדרבי מול ריינג'רס לא יקח חלק במשחקים מול מקדוניה וסלובניה, הרצוג לא יזמין מחליף במקומו. אימון בכורה לרז שלמה במדים הלאומיים

נבחרת ישראל פתחה הערב (שני) את האימונים לקראת צמד המשחקים: ביום חמישי מול צפון מקדוניה בטוטו-טרנר (21:45) וביום שני בלובליאנה מול סלובניה. לאנדי הרצוג יש כאב ראש באשר למספר עמדות. ניר ביטון שהיה טוב בניצחון מול לטביה ושיחק גם בתבוסה בפולין, נופה מהסגל בשל הפציעה שלו במהלך משחקה של סלטיק מול ריינג'רס. בשלב זה להרצוג אין כוונה לזמן שחקן אחר במקומו.

 

בנוסף, עדיין לא הוחלט מי יפתח בין הקורות. מצד אחד אריאל הרוש יושב על הספסל של ספרטה רוטרדם ומהצד השני, אופיר מרציאנו אמנם משחק במדי היברניאן הסקוטית, אבל לא מצליח לשמור על יציבות. מי שלא לקחו חלק באימון היו דור פרץ, דן גלזר, יונתן כהן, גדי קינדה ולואי טאהא, ששיחקו אמש בליגה. גם מנור סולומון וחאתם אל-חמיד יתייצבו לאימונים רק מחר. המוזמן הטרי, רז שלמה, ערך את אימון הבכורה שלו במדים הלאומיים.

 

נבחרת ישראל (צילום: ראובן שוורץ)
אריאל הרוש ומונס דאבור התגעגעו(צילום: ראובן שוורץ)

נבחרת ישראל (צילום: ראובן שוורץ)
וילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג בפוזה ישראלית למדי(צילום: ראובן שוורץ)

נבחרת ישראל (צילום: ראובן שוורץ)
וילי רוטנשטיינר וערן זהבי משלימים פערים(צילום: ראובן שוורץ)
נבחרת ישראל (צילום: ראובן שוורץ)
שומר על החיוך. מונס דאבור(צילום: ראובן שוורץ)

נבחרת ישראל (צילום: ראובן שוורץ)
דיא סבע ובירם כיאל(צילום: ראובן שוורץ)
 

סוגיה נוספת נוגעת לגבי מונס דאבור שנמצא בשעות קריטיות מבחינתו. חלון ההעברות באירופה נסגר הלילה (24:00) ועדיין לא ברור אם יחתום ביעד חדש או שיישאר בסביליה למרות שהוא לא מקבל בינתיים הזדמנות ונותר מחוץ לסגל. הרצוג הבהיר כי בכל מקרה הוא לא ישוחרר על מנת לטוס למועדון חדש.

 

ישראל מגיעה למשחק מהמקום השני בבית עם 7 נקודות במאזנה. היא ניצחה פעמיים, סיימה בתיקו אחד והובסה ע"י פולין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים