שתף קטע נבחר

"שרצקי יישאר, לא כל כך מהר עוזבים בית ומשפחה"

אווירה קשה בק"ש בעקבות הפרסום ב-ynet ספורט על רצונו של הבעלים לעזוב. ראש העיר, אביחי שטרן: "איזי הקים פרויקט אדיר והוא יודע שאסור לסגור דבר כזה"

הלם גדול בעירוני קריית שמונה בעקבות חשיפת ynet ספורט על החלטתו של איזי שרצקי לעזוב. אווירה קשה שררה במועדון בטקס הרמת הכוסית המסורתי לכבוד השנה החדשה ופני השחקנים היו נפולים, לא רק בגלל ההפסד הביתי האחרון לבית"ר ירושלים.

 

 

המנכ"ל יוסי אדרי והמאמן מסאי דגו נשאו דברים בטקס. אדרי אמר בין היתר: "תנו לאיזי סיבה לחייך ותשיגו תוצאות טובות". ראש העיר, אביחי שטרן, הגיב ל-ynet ספורט: "איזי הוא לא רק יקיר העיר שלנו, אלא קריית שמונה מהווה את הבית השני שלו. קריית שמונה היא המשפחה של איזי ולא כל כך מהר עוזבים בית ומשפחה. אין לי ספק שגם את המשבר בו נמצאת הקבוצה נדע לעבור".

 

איזי שרצקי (צילום: ראובן שוורץ)
איזי שרצקי(צילום: ראובן שוורץ)

 

שטרן הוסיף: "איזי לימד את כולנו איך מגשימים חלומות והפך קבוצת תחתית בליגה א' לאלופת המדינה ולנציגת ישראל באירופה. אנחנו מבינים בהחלט את האכזבה שלו ונעשה הכל כדי לעבור

את התקופה הזו יחד. אין לי ספק שגם נצליח. איזי שרצקי ועירוני קריית שמונה זו לא רק קבוצת כדורגל. זו בעיקר תרומה לקהילה ובכל התחומים בעיר. החברה שבבעלותו ועובדיה המסורים משדרגים מוסדות חינוך, מסייעים בפעילויות חינוכיות בבתי הספר ובגני הילדים בעיר, ומפעילים מאות מילדי העיר והאזור בפעילויות שונות ברחבי העיר מדי יום.

 

"תושבי קריית שמונה מעריכים ומוקירים את תרומתו של איזי שרצקי לקידום הספורט בעיר ולקידומה של קריית שמונה בפרויקטים הרבים בעיר, אותם הוא מפעיל ומלווה מזה שנים רבות. חשוב לנו שאיזי שרצקי יישאר ואני בטוח שכך יהיה, כי גם איזי יודע שעל הבית לא מוותרים ובית לא עוזבים גם כשקשה וגם כשמאוכזבים. איזי הקים בעיר פרוייקט אדיר וגם הוא יודע שאסור לסגור דבר כזה. אנחנו מחבקים ואוהבים את איזי ומשוכנעים שיישאר עימנו לנצח. אני מתכוון להפגש איתו, להביע בפניו את הערכתי והערכת תושבי העיר".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביהו שפירא
איזי שרצקי
צילום: אביהו שפירא
מומלצים