שתף קטע נבחר

כאב הראש של עמיר תורג'מן לפני הפועל כפ"ס

מאמן סקציה נס ציונה מחפש ניצחון ראשון העונה (19:00), אבל ייחסר את טורה, בויסן ומזרחי. שטיין צפוי לעלות מהספסל

סקציה נס ציונה קיימה הערב (שלישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (19:00, המושבה) מול הפועל כפ"ס. הכתומים, שעדיין לא ניצחו ועם נקודה אחת מתוך 12, ינסו להשיג את הניצחון הראשון כבר מול העולה החדשה הנוספת.

 

למאמן עמיר תורג'מן יש לא מעט כאבי ראש לקראת המשחק. תורג'מן יצטרך להסתדר ללא סאקו טורה, שנפצע מול בני יהודה, גם דויד בויסן לא כשיר, ואופיר מזרחי עדיין לא החלים מפציעתו. גם שי אליאס, הרכש החדש מהפועל ת"א, סובל מוירוס והפרמיירה שלו תידחה.

 

עמיר תורג'מן (צילום: ראובן שוורץ)
"מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה טובה מאוד". תורג'מן(צילום: ראובן שוורץ)

 

מי שכן צפויים לחזור הם הבלם פרנסיסקו דוטארי, שלא שותף מול בני יהודה בגלל שאיחר למפגש הקבוצה, ויונתן לוי שסיים לרצות עונש הרחקה.

 

מוסא מאזו החלוץ מניז'ר, שכבר ערך מספר אימונים והתאקלם בקבוצתו החדשה, צפוי לקבל דקות ראשונות כבר מחר. רז שטיין, שהחלים מהפציעה ומתאמן צפוי לעלות מהספסל.

 

תורג'מן: "מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה טובה מאוד שהוכיחה שמגיע לה להיות בליגה הזאת. נגיע מוכנים כדי להמשיך את ההתקדמות שלנו".

 

דוטארי אופטימי: "יודעים ששיחקנו מול ארבע קבוצות חזקות. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק וכדי להישאר בליגה חייבים לצבור יותר נקודות. אני מאמין שכבר מחר נתחיל לנצח. אני שמח שהגעתי לנס ציונה, אני אוהב את ישראל, קיבלו אותי יפה, טוב לי פה. אני בטוח שהקבוצה תישאר בליגת העל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
עמיר תורג'מן
צילום: עוז מועלם
מומלצים