שתף קטע נבחר

אבוקסיס: "יש לי צרות משלי, לא רוצה להתעסק באחרים"

מאמן בני יהודה דיבר לקראת הדרבי מול הפועל ת"א בשבת (19:30): "לצערי השנה יש לנו רשימת פצועים די ארוכה"

רגע לפני הדרבי מול הפועל ת"א (שבת, 19:30 בלומפילד) בבני יהודה קיימו מסיבת עיתונאים. הדרבי הראשון בבלומפילד המחודש, ובבני יהודה שואפים להמשיך להיצמד לצמרת הגבוהה. הצפי הוא להגעת למעלה מ-15 אלף אוהדים. המאמן יוסי אבוקסיס נותן כבוד ליריבה: "להפועל ת"א יש הרבה שחקנים מסוכנים ונצטרך להיות עירניים. אפילו כשהפסידו להפועל באר שבע ראו שיש שם הרבה כישרון. נצטרך לשחק בחכמה ולנטרל את היתרונות של היריבה. יש לי כל כך הרבה צרות משלי, אני לא רוצה להתעסק באחרים".

 

אבוקסיס התכוון לפצועים שיש לו ובראשם מוחמד גדיר וזה מורגש מאד בחלק ההתקפי: "לצערי השנה יש לנו רשימת פצועים די ארוכה מה שלא היה לנו בשנה שעברה. אבל זה חלק מהכדורגל. צריך לראות איך גדיר יהיה באימון לא רוצים לסכן אותו. איסמעילה סורו מרגיש יותר טוב. מתיאה ליוביץ' מוכן אבל צריך לשלב אותו בחכמה. הוא מגיע מליגה אחרת עם מזג אויר שונה. צריך לראות איך מכניסים אותו בזמן המתאים. הוא רק שבוע כאן, נכנס לדירה חדשה צריך שהראש שלו יהיה נקי".

 

בני יהודה (צילום: ראובן שוורץ)
יוסי אבוקסיס. הרבה דאגות(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

אבוקסיס עדיין לא נרגע מהיכולת המאכזבת מול נס ציונה, ולמרות הניצחון (0:1) יש לו ביקורת: "אני מאוכזב מהמשחק כולו ומהמחצית השנייה בעיקר. שיחקנו בלי התלהבות לא שיחקנו חכם ולא הנענו את הכדור. זה קורה, אני יודע שהשחקנים מאד רצו, נתנו הכל, אבל צריכים להיות יותר טובים ויותר מרוכזים ליד השער. אנחנו צריכים לייצר יותר מצבים שיחקנו רק ארבעה משחקים אנחנו בסדר בסך הכל".

 

כמדי חג בבני יהודה התגייסו לחלק חבילות מזון לקראת ראש השנה בשני בתי קשישים בשכונת התקוה. "אנו מאחלים לאנשים המדהימים האלה חג שמח בריאות ושרק ימשיכו לחייך, להם ולכל עם ישראל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יוסי אבוקסיס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים