שתף קטע נבחר

לאומית: 0:2 למכבי פ"ת על הפועל בדרבי

שערים של לידור כהן (61) ומוחמד סרסור (88) הבטיחו ללוזונים לא רק ניצחון יוקרתי, אלא גם את הפסגה. אחי נצרת חזרה מ-2:0 ל-2:3 משוגע על הפועל ראשל"צ

לידור כהן (צילום: ראובן שוורץ)
לידור כהן והחברים חוגגים בדרבי(צילום: ראובן שוורץ)

 

הדרבי של פתח תקווה שייך למכבי וגיא לוזון. זאת לאחר ניצחון הערב (חמישי) במושבה 0:2 על הפועל פ"ת - משחק הליגה הראשון מזה ארבע שנים בין הקבוצות.

 

לטבלת הליגה הלאומית

 

הלוזונים היו טובים יותר, מסוכנים יותר ליד שערו של ברק לוי וגם הכריעו את ההתמודדות במחצית השנייה. כדור קרן בדקה ה-61 הגיע לראשו של לידור כהן, שנגח פנימה. שתי דקות לסיום מוחמד סרסור שיגר כדור מדויק מ-20 מטר לרשת. שני השערים העלו את מכבי פ"ת (14 נקודות) למקום הראשון בליגה הלאומית על חשבון הפועל ראשל"צ (13).

 

גיא לוזון (צילום: ראובן שוורץ)
ברק לוי כמעט וסופג(צילום: ראובן שוורץ)

אבי לוזון (צילום: ראובן שוורץ)
אבי לוזון אהב את מה שראה על כר הדשא?(צילום: ראובן שוורץ)

גיא לוזון (צילום: ראובן שוורץ)
גיא לוזון מהורהר(צילום: ראובן שוורץ)

 

ראשל"צ איבדה, כאמור, את הפסגה אחרי הפסד 3:2 משוגע בעילוט למכבי אחי נצרת. הכתומים הוליכו 0:2 משערים של עדן דהן (2) וקלאודמיר פריירה (30), אבל מוחמד חטיב (43 ו-49) ואיהם אבדאח (61) קבעו מהפך מדהים.

 

מ.ס כפר קאסם השיגה ניצחון בכורה העונה - 1:2 בחוץ על בית"ר ת"א/בת-ים. אחמד דראושה (18) וירדן כהן (85) כבשו לאורחת, דניאל פרץ איזו זמנית (80, בפנדל). מחר (שישי, 16:00) יושלם המחזור השישי: בני סכנין - הפועל נוף הגליל, הפועל ר"ג - הפועל עכו, בני לוד - הפועל קטמון, הפועל עפולה - אום אל פאחם, רמת השרון - הפועל אשקלון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
לידור כהן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים