שתף קטע נבחר

אשדוד תנסה להמשיך את הרצף: "לא יהיה קל"

הקבוצה של רוני אוואט היא היחידה בליגת העל שעדיין לא טעמה הפסד בתשעת משחקיה הרשמיים. בשבת (18:00) היא תארח את הפועל חיפה. בן בסט יפתח על הספסל של סילבס

לאחר ההפסד של מכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו לבית"ר ירושלים, מ.ס אשדוד יכולה להתגאות בנתון מעניין: היא הקבוצה היחידה בליגת העל שעדיין לא טעמה הפסד בתשעת משחקיה הרשמיים. עם הנתון הזה תארח מחר (שבת, 18:00) אשדוד את הפועל חיפה.

 

"הפועל חיפה קבוצה טובה מאוד ומאומנת", אמר מאמן אשדוד, רוני אוואט. "אין ספק שיהיה משחק לא קל ונקווה לעשות את הדברים הרגילים". על שילובו של הרכש החדש, יקוב סילבסטר: "הוא הגיע השבוע, התאמן ומגיב טוב. מחר הוא יהיה בסגל".

 

יחזקאל ואוואט (צילום: מאור לוי)
ימשיכו במומנטום? יחזקאל ואוואט(צילום: מאור לוי)

 

מי שמחפש עדיין את שערו הראשון העונה הוא החלוץ שגיב יחזקאל, שבעונה שעברה היה חלק חשוב בהישרדות הקבוצה. "גם בשנה שעברה וגם העונה יש לאשדוד התקפה טובה", אמר. "יש לי יותר מלחמה על העמדה, אחרי שהגיעו שחקנים מנוסים".

 

בפן המקצועי, אוואט צפוי לקבל מחר בחזרה את הקשר שלומי אזולאי ואת המגן בנצי מושל, שסבלו מפציעות ולא התאמנו בשבוע האחרון. המגן השמאלי, גיל כהן, ייעדר בשל חשש לקרע ואת מקומו יתפוס הגנאי, מונטרי קמהאני.

 

קפילוטו: "לא מתרגשים אחרי ההפסד"

ומה חדש בהפועל חיפה? החלוץ עדן בן בסט ימתין להזדמנות, הפעם מהספסל, אחרי התקרית עם חיים סילבס. אמרי וולשמן כשיר וצפוי להיות בהרכבה של חיפה.

 

הבלם ניסו קפילוטו: "אנחנו לא מתרגשים אחרי ההפסד. בכדורגל שלנו אחרי ניצחון מדברים שרצים לאליפות ואחרי הפסד כואבים ובוכים. אשדוד קבוצה טובה, עם מגרש ביתי קשה ואני שיחקתי שם ויודע כמה זה משמעותי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מאור לוי
אוואט ויחזקאל
צילום: מאור לוי
מומלצים