שתף קטע נבחר

הרצוג: "צריך לעשות שינוי מנטלי כדי לנצח באוסטריה"

מאמן נבחרת ישראל דיבר במסיבת עיתונאים לפני המשחק בשבוע הבא מול אוסטריה במוקדמות יורו 2020: "רוצה שכל השחקנים יבינו את הפילוסופיה שלי"

 

 

נבחרת ישראל תצא בשבוע הבא לאוסטריה לקראת המפגש ביום חמישי עם הנבחרת המקומית במסגרת המחזור השביעי של מוקדמות יורו 2020. עוד לפני כן, כינס מאמן הנבחרת, אנדי הרצוג, מסיבת עיתונאים ובה דיבר על התקופה האחרונה והסיכויים להעפיל למרות התוצאות המאכזבות בחלון המשחקים הקודם.

 

"כרגע הפוקוס הוא על שני המשחקים הבאים. הכל תלוי בתוצאות", פתח הרצוג. "אנחנו נראים טוב אבל מפסידים נקודות בגלל טעויות קלות מדי. אני רוצה שכל השחקנים יבינו את הפילוסופיה שלי. נגד אוסטריה אנחנו צריכים להראות את היכולת שהראינו מול סלובניה אבל לעשות את השינוי המנטלי שיביא לנו את הניצחון".

 

אדי הרצוג מדבר (צילום: ראובן שוורץ)
הרצוג. "צריך להראות את היכולת כמו מול סלובניה"(צילום: ראובן שוורץ)

 

המאמן המשיך: "הדבר הכי חשוב בשבילי הוא למצוא את האיזון בין השחקנים. לכל הנבחרות יש בעיות. להרבה שחקנים היו משחקים טובים לאחרונה, לעומת אחרים שפחות משחקים. אין לי בעיה לסמוך על שחקן שלא משחק בקבוצה שלו".

 

על המפגש עם מולדתו: "זה תמיד מרגש. המשפחה שלי תהיה ביציע, אבל אני צריך לנתק את הרגשות. המשימה שלי היא שהשחקנים יראו יכולת טובה וינצחו".

 

על כך שאמר שהשחקנים בישרלא לא מקצוענים מספיק: "התכוונתי למשמעת הטקטית. הייתה סיטואציה מול סלובניה שבה רצנו קדימה בלי לכסות בהגנה. כל השחקנים רצו קדימה ולא הייתה משמעת בהגנה".

 

אנדי הרצוג (צילום: AP)
הרצוג. התאכזב מאוד מההפסד בסלובניה(צילום: AP)

 

ישראל מדורגת במקום החמישי מתוך שש נבחרות בבית מספר 7 כשהיא עם 8 נקודות, בדיוק כמו צפון מקדוניה. האוסטרים נמצאים במקום השלישי עם 10 נקודות , בעוד סלובניה (11 נק') ופולין (13') מוליכות את הבית. לאחר המשחק באוסטריה, תחזור הנבחרת לארץ ותארח בטוטו-טרנר את לטביה שעדיין לא צברה נקודה בקמפיין.


פורסם לראשונה 03/10/2019 11:15

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אנדי הרצוג
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים