שתף קטע נבחר

בנבחרת ישראל מעריכים: ערן זהבי לא ימשיך לקמפיין מוקדמות המונדיאל

מלך שערי מוקדמות היורו כבר רמז בעבר כי ייתכן שמדובר בקמפיין האחרון שלו במדים הלאומיים. גורם בנבחרת: "הוא יודע שאין סיכוי לעלות לגביע העולמי בקטאר"

 

ערן זהבי עשוי שלא להמשיך בנבחרת ישראל בקמפיין מוקדמות המונדיאל - כך מעריכים גורמים בכירים בנבחרת ישראל.

 

זהבי בן ה-32 מספק את הקמפיין המוצלח ביותר ברמה האישית של שחקן ישראלי במדים הלאומיים, עם עשרה כיבושים בשבעה משחקים וניצב בודד בפסגת טבלת מלכי שערי מוקדמות יורו 2020. הוא כבר רמז במהלך המשחקים האחרונים כי ייתכן שמדובר בקמפיין האחרון שלו בנבחרת.

 

ערן זהבי (צילום: ראובן שוורץ)
קמפיין אחרון במדים הלאומיים? זהבי(צילום: ראובן שוורץ)

 

לזהבי נותרו עוד שלושה משחקים בקמפיין הנוכחי, הראשון יהיה מחרתיים בטוטו-טרנר מול לטביה, ובכל מקרה ימשיך במדים הלאומיים גם בחצי גמר ליגת האומות במרץ (אם ישראל אכן תבטיח את מקומה שם) בניסיון לעלות ליורו בקיץ.

 

לישראל, כידוע, סיכוי קלוש מראש לעלות למונדיאל בקטאר מאחר שרק 14 נבחרות אירופיות יעפילו לגביע העולמי מהמוקדמות. לכן הוא עשוי שלא להמשיך לקמפיין אבוד מראש. "ייתכן מאוד שלצערנו זהבי כבר לא ישחק בעוד שנה בקמפיין מוקדמות המונדיאל. הוא יהיה בן 33, לא בטוח שירצה למחוק את השיא שרשם במוקדמות היורו. הוא יודע שמדובר בקמפיין שאין סיכוי לעלות ממנו", אמרו בנבחרת.

 

ערן זהבי מתחמם (צילום: ראובן שוורץ)
הקמפיין הגדול ביותר של שחקן ישראלי. זהבי(צילום: ראובן שוורץ)

 

שחקנה של גוואנז'ו ר.פ הסינית הפך ללהיט של מוקדמות היורו. הוא מוביל את טבלת הכובשים בקמפיין הגדול ביותר של ישראלי אי פעם. הוא לבדו כבש יותר מלא מעט נבחרות במוקדמות היורו, כמו למשל פי שניים מוויילס, בולגריה וסקוטלנד ובדיוק כמו מספר השערים של איסלנד, שווייץ וסרביה בקמפיין הנוכחי.

 

בהמשך לפרסום הבלעדי ב-ynet על המגעים בין זהבי לגוואנגז'ו להעלאת שכרו ל-18 מיליון דולר לעונה, גם בתקשורת הסינית אישרו זאת. ישנן עוד קבוצות סיניות שבוחנות את המגעים שלו מול גוואנגז'ו, בה הוא מחזיק חוזה לעונה נוספת. הנטייה של זהבי להישאר בסין, אולם הוא גם קיבל הצעה מפתה מה-MLS.

 

ניר ביטון (צילום: EPA)
ניר ביטון מול לטביה. יפתח כבלם או קשר?(צילום: EPA)

 

גלזר או ביטון יחליפו את פרץ בהרכב

הנבחרת תקיים היום אימון לקראת המשחק מול לטביה, כשדן גלזר או ניר ביטון עשויים לתפוס את המקום של דור פרץ, שאמור היה לפתוח בהרכב. בנבחרת מעריכים כי חאתם אל-חמיד

 יחלים ויפתח, אחרת ביטון יוסט לעמדת הבלם. שון וייסמן עשוי לתפוס את מקומו בחוד של מונס דאבור, למרות שהרצוג דווקא היה שבע רצון ממנו.

 

מתברר כי טאלב טואטחה ביקש במחצית המשחק בווינה מול אוסטריה לצאת מאחר שהוא לא נמצא בכושר. זו הסיבה שעמרי בן הרוש נכנס במקומו במהלך המחצית השנייה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ערן זהבי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים