שתף קטע נבחר

"לא ידעתי שפאוליניו חתם בהפועל ב"ש"

סוני קרלסון, המנהל המקצועי של האקן, בה משחק הברזילאי, התראיין לתקשורת השבדית: "אני לא מתכוון לוותר, אבל יש לו את הזכות לנהל מו"מ עם כל קבוצה שיבחר". ב"ש בתגובה: "הם אישרו לנו בכתב את המהלך"

פאוליניו ישחק בהפועל באר שבע או לא? תלוי את מי שואלים. למרות שהקבוצה הודיעה אתמול (שבת) רשמית על החתמתו של הקשר-חלוץ הברזילאי, האקן השבדית, בה משחק פאוליניו, מתעקשת שלא ידוע לה על מעברו לישראל בינואר.

 

המנהל המקצועי של האקן, סוני קרלסון, התראיין לתקשורת השבדית וטען: "לא ידעתי שום דבר על חתימה. ידעתי על התעניינות מהקבוצה הישראלית, את זה אף אחד לא הסתיר, אבל חתימה? לא שמעתי על זה כלום".

 

פאוליניו (הפייסבוק של הפועל ב
פאוליניו במדי ב"ש. יגיע בינואר?(הפייסבוק של הפועל ב"ש)

 

"לא דיברתי איתו או עם סוכנו", הוסיף קרלסון. "אני לא מתכוון לוותר, אבל יש לו את הזכות לנהל מו"מ עם כל קבוצה שייבחר. הוא פה כבר שמונה-תשע שנים וניסה להרוויח כסף בזמן הזה. הדרך

 היחידה לצאת מפה עבורו הייתה לסיים את החוזה. הייתה לו עונה קשה לצערי. הוא איתנו כבר זמן רב ונחשב לאהוב הקהל והיה פנטסטי בזמן הזה. יש לי כבוד לכל בחירה שלו. לא נהיה אויבים, לא משנה מה".

 

השחקן בן ה-33 שייך, כאמור, להאקן השבדית במדיה שיחק ברוב הקריירה שלו. הוא מסיים את חוזהו רק בחודש הבא ולכן יוכל להצטרף רשמית לבאר שבע רק עם פתיחת חלון העברות בינואר הקרוב.

 

מהפועל ב"ש נמסר בתגובה: "הפועל ב"ש פנתה להאקן והודיעה לה מבעוד מועד על כוונתה לנהל איתו משא ומתן, בהתאם לכללים הבינלאומיים. האקן אף אישרה לנו בכתב את המהלך. כפי שהודענו אמש, המשא ומתן עם פאוליניו הושלם ונחתם הסכם בין הצדדים לפיו הוא ישחק במועדון בעונה וחצי הקרובות.

אין לנו ספק שפאוליניו ימשיך לתת את הכל בהאקן עד סיום הליגה בשבדיה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הפייסבוק של הפועל ב"ש
פאוליניו
הפייסבוק של הפועל ב"ש
מומלצים