שתף קטע נבחר

דמארי צפוי לפתוח בהרכב הפועל ת"א

המאמן ניסו אביטן בכל מקרה החליט לתת דקות לחלוץ מחר (שבת, 18:00) מול כפ"ס, אך יקפיץ אותו ל-11 הפותחים בעקבות ניפויו מהסגל של קמארה שלא הגיע לאימון. אינברום המושעה ודגני הפצוע בחוץ

עומר דמארי חוזר לשחק בהפועל תל אביב - וכנראה שישירות להרכב הפותח. אחרי שבארבעת המחזורים האחרונים הוא לא היה חלק מהסגל, ניסו אביטן תכנן מראש לתת לחלוץ דקות משחק מחר (שבת, 18:00, בלומפילד) מול הפועל כפר סבא, כפי שפורסם לראשונה אתמול ב-ynet.

 

ההחלטה לנפות מהסגל את החלוץ דמבה קמארה הובילה לכך שנראה כי דמארי אף יפתח בהרכב. קמארה אמור היה לנחות כבר אתמול ולהגיע לאימון אולם הודיע לראשי הקבוצה כי לא יוכל להגיע בשל בעיות עם הטיסה, דבר שהכעיס את ראשי המועדון שהחליטו על ניפויו מהסגל.

 

עומר דמארי (צילום: ראובן שוורץ)
עומר דמארי. מקבל הזדמנות בנסיבות לא צפויות(צילום: ראובן שוורץ)

 

שחקן נוסף שלא יהיה בסגל הוא אור אינברום ששילם על הבילוי הלילי המאוחר שלו, שהוביל והושעה לאחר שעמד בפני ועדת משמעת, בנוסף לקנס בסך שמונת אלפים שקלים. גם אוראל דגני יישב ביציע בגלל פציעה.

 

בהפועל מודעים לחשיבות למשחק מול כפר סבא, אחרי שבאחד עשר המשחקים האחרונים בכל המסגרות תחת אביטן הם לא השיגו אפילו ניצחון אחד. הפסד עלול בהחלט להוביל לזעזוע כבר מחר בלילה, למרות ההצהרות של הבעלים כי יחכו עם החלטתם בנוגע למעמדו של אביטן עד המחזור העשירי.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
עומר דמארי
צילום: עוז מועלם
מומלצים