שתף קטע נבחר

איביץ': "אני לא מרוצה, לא ככה רציתי לשחק"

למרות הניצחון 0:2 על הפועל ב"ש, מאמן מכבי ת"א נראה זעוף וכועס: "יש לנו הרבה מה לשפר". איתי שכטר: "היו רגעים שהוא לא אהב, אבל זה בסדר, נתקן". ברק בכר: "ויטור הבלם הכי טוב בליגה, הוא יודע שטעה"

 

"הניצחון הזה הגיע לנו. היינו הקבוצה העדיפה, אבל זו לא הצורה שבה אני רוצה לשחק". מאמן מכבי תל אביב, ולדימיר איביץ', לא חגג את הניצחון 0:2 על הפועל באר שבע והעלייה למקום הראשון בטבלת ליגת העל. להפך, הוא נראה זעוף וכועס בסיום.

 

 

"זו הסיבה שלא חגגתי ואני לא מרוצה", הבהיר הסרבי. "זה בסך הכל עוד ניצחון בעונה ארוכה. יש משחקים שהיינו צריכים לנצח ולא ניצחנו בהם. אנחנו תמיד רוצים לשחק יותר טוב. אחרי המשחק הזה אני חושב שצריך לשפר עוד הרבה דברים".

 

שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א חוגגים בסיום(צילום: עוז מועלם)

ולדימיר איביץ' (צילום: ראובן שוורץ)
"בסך הכל עוד ניצחון". איביץ'(צילום: ראובן שוורץ)

 

על כך שקבוצתו לא כבשה בבלומפילד עד השער השני של איתי שכטר בתוספת הזמן (נהנתה לפני כן רק משערים עצמיים) אמר איביץ': "חיכינו לחזור לשחק כאן כמה שנים טובות. האוהדים שלנו מדהימים ומגיעים לכאן בכל פעם. זה כנראה משהו מיסטי שלא כבשנו כאן עד עכשיו. צריך לדבר על זה ולחשוב איך אפשר לשנות את זה. אני מקווה שנזכה בעוד אליפות ואז תראו אותי מחייך. עד אז יש עוד הרבה עבודה וצריך להשתפר". 

 

לעומת המאמן, איתי שכטר שעלה כמחליף והבקיע את שערו השני העונה, נראה מחויך: "זה נכון שבשנה שעברה היינו יותר איכותיים בשליש האחרון. לא ציפינו לפתוח פער מהמחזור הראשון, הקבוצה עובדת קשה ורואים שקשה מאוד לשחק נגדנו. זה נכון שיותר קשה לנו בחלק הקדמי. אני חושב שבשנה האחרונה מתכוננים אלינו הרבה יותר טוב ושומרים אותנו יותר חזק. סוגרים את המשחק מולנו אפילו יותר".

 

מכבי תל אביב (צילום: ראובן שוורץ)
שכטר חוגג. "קשה לשחק נגדנו"(צילום: ראובן שוורץ)

 

על כך שקבוצתו שברה את שיא השמירה על רשת נקייה (720 דקות) אמר שכטר: "ההגנה זה לא רק השוער והרביעייה האחורית, זו עבודה של כל הקבוצה ומפה מתחילה קבוצה. יש תקופות שצריך לעבור אותן עם משחק חזק. בחלק הקדמי נשתפר ממשחק למשחק".

 

שכטר גם הגיב על דברי מאמנו: "רואים שאיביץ' לא הכי מרוצה. אני בטוח שהיו רגעים במשחק שהוא נהנה ורגעים שלא אהב. זה בסדר, אנחנו נתקן ונשתפר. אנחנו מנתחים את המשחקים וניראה יותר טוב. אני בן 32 וקצת, רץ ומשקיע. אני מאמין שיש לי עוד כמה שנים טובות לשחק".

 

בן מנספורד (צילום: עוז מועלם)
שחקני מכבי ת"א מניפים את מנספורד באוויר(צילום: עוז מועלם)

 

בבאר שבע התאכזבו לאחר ההפסד הראשון העונה. המאמן, ברק בכר: "זה לא חלום בלהות. זה כדורגל ודברים קורים. הפעם דברים לא התפתחו בכיוון שלנו. לא הגענו ליותר מדי מצבים, גם מכבי לא הגיעו. אני לוקח דווקא הרבה דברים טובים מהמשחק הזה. החבר'ה נתנו הכל. אני חושב שהתחלנו טוב את המשחק ולחצנו. מכבי לא פתחו טוב בגלל הלחץ שלנו".

 

ברק בכר (צילום: עוז מועלם)
"זה לא חלום בלהות". בכר(צילום: עוז מועלם)

 

בכר דיבר על הרחקתו של מיגל ויטור: "האדום שינה לגמרי את המשחק. השער נכבש בדקה קריטית והתמודדנו מולם שווים מול שווים. יש לנו שחקנים מנוסים ומיגל הוא הבלם הכי טוב בליגה.

הוא יודע שהוא טעה, יש לכל אחד משחקים פחות טובים. ראיתי קבוצה בפיגור בעשרה שחקנים שלא מוותרת ולא מתייאשת. לחצנו בעשרה שחקנים וניסינו להמר. היה משחק מאוד קשה מול קבוצה מאוד חזקה בבית שלה. את כל זה ניקח ואנחנו מצפים לראות באר שבע אחרת. כבר ביום ראשון מול מכבי נתניה נצטרך לתת משחק טוב ולנצח".  

 

לואי טאהא הציג את אחד ממשחקיו החלשים. הוא כבש שער עצמי וטעות שלו גרמה לשער השני של שכטר. למרות זאת, הוא לא חשש להתייצב מול המצלמות בסיום: "כולם נתנו מאה אחוז, גם הקהל שהגיע דחף אותנו כל המשחק. מבאס לקבל כאלו שערים בדקה 45 ודקה 90".

 

מכבי תל אביב (צילום: עוז מועלם)
רימון עשן צהוב ביציע אוהדי ב"ש(צילום: עוז מועלם)

 

טאהא התייחס ליכולתו: אני לא חושב יותר מדי על השער, אלא כבר חושב על המשחק הבא. אני לא צריך להתנצל. תמיד אני נותן מאה אחוז, אבל לפעמים יש משחקים גדולים שאתה מביא נקודות לקבוצה ולפעמים משחקים פחות טובים. היו לנו הרבה דקות טובות גם בעשרה שחקנים ויש לנו קבוצה טובה". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ולדימיר איביץ'
צילום: עוז מועלם
מומלצים