שתף קטע נבחר

דראפיץ': "כבר שבועיים אין לי מה להראות לשחקנים בווידאו"

מאמן מכבי נתניה מתח לראשונה העונה ביקורת על השיפוט ואמר: "שייתנו לנו לשחק ב-11 נגד 11". עם זאת, הוא הודה: "אנחנו פחות טובים משהיינו"

"כבר שבועיים שאין לי מה להראות בווידאו לשחקנים כי נשארנו עם 9 שחקנים שרצים אחרי היריבה. זה לא נעים", אמר היום מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' שמתכונן למשחק מול הפועל באר שבע בחוץ (ראשון, 20:15), כשהוא מותח ביקורת יותר ממרומזת על השיפוט נגד קבוצתו.

 

"אני מקווה שיתנו לנו לסיים את המשחק עם 11 שחקנים נגד 11 שחקנים. זה לא קרה בשני המחזורים האחרונים ואני בדרך כלל לא מדבר על השופטים. אנחנו בני אדם ולכולם מותר לטעות אבל יש יותר מדי טעויות שקורות בזמן האחרון וזה שאני לא מדבר אחרי המשחק כי לא ראיתי את הטעויות בווידאו, לא אומר שאסור לי להגיד את דעתי. בסופו של דבר זה פוגע באוהדים ובקבוצה. אני לא שופט אף אחד ואני בטוח שזה לא בכוונה", אמר המאמן.

 

סלובודן דראפיץ' (צילום: ראובן שוורץ)
סלובודן דראפיץ'. כועס, אבל לא מתנער מאחריות(צילום: ראובן שוורץ)

 

יחד עם זאת, דראפיץ' לא התנער מאחריות למצב של הקבוצה: "אני לא בורח ואני אומר שהקבוצה לא נמצאת בכושר טוב לעומת העונה שעברה. הפסדנו למכבי חיפה ובית"ר ירושלים כשהיינו פחות טובים בשלב הזה של העונה. בסופו של דבר הכל מתגלגל ומצאנו את עצמנו יוצאים בליווי משטרתי. זה חבל דק בין הצלחה לבין כישלון".

 

המאמן התייחס גם לסיטואציה המוראלית בקבוצה: "המצב הזה שובר קצת שחקנים וצריך להרים אותם כל הזמן ולהגיד שאנחנו מחכים לימים יותר טובים. אם היו לנו עוד כמה נקודות היו אומרים לי שזה משחק צמרת נגד באר שבע. אין פרופורציות, כי מצד אחד אני יכול להיות בפלייאוף העליון ומצד שני שואלים אם אני מתפטר או לא. בסופו של דבר משפחות באות ומשלמות כסף על ההצגה והיא צריכה להיות רק משחק כדורגל ולא שופטים או מאמנים. כשמשחקים 11 נגד תשעה שחקנים כבר אין פייר-פליי וגם אם יש עבירה אפשר לדבר על זה ולא לפרק את הקבוצות".

 

פאטוס בצ'יראי  (צילום: ראובן שוורץ)
פאטוס בצ'יראי. מגיע לו מזל טוב(צילום: ראובן שוורץ)

 

פאטוס בצ'יראי טס למונטנגרו לשהות לצד רעייתו שילדה. מאמן נתניה אמר: "אשתו ילדה ושיהיה לו מזל טוב אמרתי לו שיביא את המזל עם הולדת הילד. הוא יגיע ויעשה אימון והוא מתאמן גם במונטנגרו. הוא מאוד רוצה להצליח, שחקן לפעמים נכנס לתקופות לא טובות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
סלובודן דראפיץ'
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים