שתף קטע נבחר

אנדי הרצוג: "אני רוצה להמשיך, אך יש לי גם מחויבות למשפחה"

מאמן נבחרת ישראל קיים מסיבת עיתונאים שבוע וחצי לפני משחק הבית האחרון בקמפיין מול פולין (שבת הבאה, 21:45): "אני והוועדה המקצועית החלטנו שנתמקד בשני המשחקים הקרובים". על היריבה: "רוצים להוכיח להם שאנחנו יכולים לנצח אותם"

 

כשבוע וחצי לפני משחק הבית האחרון של קמפיין מוקדמות היורו מול פולין באצטדיון טדי (שבת הבאה, 21:45), קיים היום מאמן הנבחרת אנדי הרצוג את מסיבת העיתונאים המסורתית.

 

הרצוג פתח את מסיבת העיתונאים בעדכון על מצב חוזהו: "הייתה פגישה טובה עם הוועדה, אבל המצב נותר אותו דבר. יש תכניות לעתיד ואני רוצה להמשיך להיות חלק מהפרויקט, אבל יש לי גם מחויבות למשפחה ולכן אני עדיין לא יודע אם אשאר. החלטנו שנתמקד בשני המשחקים הקרובים ואז נחליט אם אמשיך, יותר חשוב לנסות לנצח במשחקים האלה".

 

אנדי הרצוג (צילום: אורן אהרוני)
הרצוג. "יש תכניות לעתיד"(צילום: אורן אהרוני)

 

המאמן דיבר על מצב ההגנה: "השחקנים צריכים להבין שהם צריכים קודם כל לעצור את היריב ואז לעשות כל פעולה אחרת. נגד סלובניה שיחקנו מצוין אבל הפסדנו בגלל טעויות. אני לא יודע אם זו בעיה מנטלית אבל פשוט צריך להיות בריכוז כל 90 הדקות. זה משהו שיהיה חשוב מאוד לשפר לקראת העתיד. אני עדיין מתלבט לגבי קו הגנה של ארבעה או שלושה בלמים".

 

על המשחק הקודם בפולין: "אני חושב שדווקא שיחקנו טוב נגדם במשך 35 דקות. קיבלנו גול בפנדל ואז בגלל טעות בהגנה וחבל. עכשיו אנחנו רוצים להראות להם שאנחנו יכולים לנצח אותם".

 

אנדי הרצוג (צילום: אורן אהרוני)
"חשוב שנשפר את ההגנה"(צילום: אורן אהרוני)

 

על מנור סולומון: "חבל שהוא פצוע אבל הוא יהיה חלק מהסגל בעתיד. אחרי המשחקים הקרובים בקבוצות אדע מי בריא וכשיר ואז אחליט לגבי ההרכב".

 

נבחרת ישראל ממוקמת במקום החמישי של בית 7 במוקדמות היורו עם 11 נקודות משמונה משחקים. הסיכוי לסיים במקום השני אפסי, אך התקווה של הרצוג ושחקניו היא לסיים במקום השלישי כדי להימנע מהגרלה קשה יותר במוקדמות המונדיאל. אחרי פולין תצא הנבחרת למשחק האחרון בקמפיין מול צפון מקדוניה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אנדי הרצוג
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים