שתף קטע נבחר

תלמדו מהצעירים: 1:1 לישראל הצעירה עם ספרד

השחקנים של ניר לוין נראו טוב מאוד מול אלופת אירופה ולמרות שנקלעו לפיגור עם פתיחת המחצית השנייה מרגלי אוסקר (50), ידעו להשוות בזכות פנדל מדויק של קארצב (81). שער ראשון שהספרדים סופגים במוקדמות

נתחיל מהסוף. נבחרת ישראל הצעירה נראתה טוב מאוד מול ספרד - אלופה אירופה ומוליכת הבית עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים, אבל אחרי מחצית ראשונה מאופסת ספגו ממש בפתיחת המחצית השנייה.

 

השחקנים של ניר לוין לא נשברו, המשיכו לתקוף ובסופו של דבר מצאו את השיוויון בזכות פנדל מדויק של עדן קארצב (81), אחרי נגיעת יד ברחבה של גארסיה.

 

עדן קארצב (צילום: יאיר שגיא)
עדן קארצב חוגג את השיוויון(צילום: יאיר שגיא)

 

אוהדי נבחרת ישראל (צילום: יאיר שגיא)
אוהדי נבחרת ישראל(צילום: יאיר שגיא)

 

אז נכון, זה לא היה משחק גדול או מרהיב מדי, אבל השחקנים הצעירים של ניר לוין עמדו טוב על המגרש, סגרו את הספרדים ולא נתנו להם להגיע ליותר מדי הזדמנויות ממשיות - למעט ההזדמנות בה הצליחו להכניע את אסף צור. לנבחרת הבוגרת יש מה ללמוד.

 

ישראל עדיין מדורגת שנייה בבית (עם משחק חסר) עם 8 נקודות, והם ימשיכו להילחם על המקום השני, שמוביל לפלייאוף על העלייה לטורניר שייערך בסלובניה ובולגריה בקיץ 2021.

 

המאמן ניר לוין: "השגנו תוצאה מכובדת מול יריבה מצוינת. יצאנו קדימה למעברים טובים והבכנו אותם לא פעם. כובש השער, עדן קארצב: “השער מאוד חשוב בשבילי. היינו יכולים להשיג יותר. באנו בדרך שלנו כאנדרדוג". 

 

מהלך המשחק

דקה 4': פריצה נהדרת של פראן באגף, אך מרטין גרסיה בעט מקרוב מעל המשקוף.

 

24': הבלם חוסה אמו נגח, הכדור עבר ליד הקורה.

 

מוחמד אבו פאני נאבק על הכדור (צילום: יאיר שגיא)
מוחמד אבו פאני נאבק על הכדור(צילום: יאיר שגיא)

יהב גורפינקל (צילום: יאיר שגיא)
יהב גורפינקל(צילום: יאיר שגיא)

 

33': פריצה נהדרת של גרסיה לרחבה, אסף צור היה במקום.

 

50': שער! 0:1 לספרד! אוסקר, שעלה לשחק במחצית, מצא את עצמו לבד מול אסף צור וכבש בקלות.

 

81': שער! ישראל משווה ל-1:1! עדן קארצב בעט פנדל מדויק. השער הראשון שספרד סופגת במוקדמות.

 

הרכבים

ישראל: אסף צור; עמית כהן, עופרי ארד, עומרי לוזון, יהב גורפינקל; תומר יוספי (63, קרצב), עומר לקאו (63, אלמוג), מוחמד אבו פאני, שי אליאס (78, כנען); אור דסה (79, תומר), תאי בריבו.

 

ספרד: גונסאלו וייאר אלבארו פרננדס; פדרו פורו, חוסה אמו, אריק גרסיה, אדריאן פדרוסה; גונזאלו וילאר (45, גומז), פול לוסאנו; פראן טורס, מאנו גרסיה (45, אוסקר); קוקו (45, פיינדו), אנדרס מרטין גרסיה.


פורסם לראשונה 19/11/2019 19:21

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
עדן קארצב
צילום: יאיר שגיא
מומלצים