שתף קטע נבחר

אחרי 19 שנים: חאלד חלאיילה בדרך החוצה מסכנין

הקשר הוותיק קיבל הודעה ממאמנו, סלימאן אזברגה, כי הוא רשאי לחפש קבוצה אחרת ושהוא אינו יכול להגיע לאימונים. הקפטן שמחזיק בחוזה לא מוכן לוותר וייפגש עם ראשי המועדון

בני סכנין בדרך למהפכה. בעקבות התוצאות המאכזבות החליט המאמן סלימאן אזבארגה על שינוי בסגל ומספר שחקנים נמצאים בדרך החוצה מהמועדון. 

 

ההפתעה הגדולה הגיעה מכיוונו של הקפטן והשחקן הכי ותיק במועדון, חאלד חלאיילה, שקיבל הודעה שהוא לא בתוכניות והיום התבשר שהוא לא יכול להגיע לאימון.

 

חאלד חלאיילה (צילום: אלעד גרשגורן)
חלאיילה. 19 שנים במועדון(צילום: אלעד גרשגורן)

 

בהודעת המועדון נכתב:"אתמול (שלישי) לפני תחילת האימון ניהל מאמן בני סכנין סלימאן אזבארגה שיחה עם מספר שחקנים של המועדון והודיע להם שאינם נמצאים בתוכניותיו המקצועיות העונה ומבחינתו הם רשאים לפנות להנהלת המועדון על מנת לדון במעמד שלהם במועדון. המאמן נתן רשות לאותם שחקנים להמשיך להתאמן עד שיסדרו את מעמדם מול ההנהלה והם המשיכו את האימון".

 

ההודעה ממשיכה: "גם הקפטן חאלד חלאיילה היה מבין אותם שחקנים. השיחה בין המאמן לבין חאלד הסתיימה באופן שונה מאשר עם שאר השחקנים. עם סיום האימון ובמהלך היום חאלד קיבל הודעה מהמאמן שלא להגיע לאימון עד שעניינו יוסדר מול ההנהלה. חלאיילה הנחשב לסמל של כבוד במועדון יוזמן לשיחה עם הנהלת המועדון".

 

חלאילה שמחזיק בחוזה לא מוכן לוותר, ייפגש עם ראשי המועדון וידרוש פיצוי תמורת התרת חוזהו. לקפטן הוותיק יש 482 הופעות ליגה עם סכנין והוא זכה עם המועדון בתואר היחיד שלו עד היום - גביע המדינה בשנת 2004.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שרון צור
חאלד חלאיילה
צילום: שרון צור
מומלצים