שתף קטע נבחר

יו"ר ההתאחדות יזמן את הרצוג לשיחת הבהרה

המאמן הלאומי נראה כבוי אחרי ההפסד לצפון מקדוניה, ואורן חסון רוצה לשמוע ממנו האם הוא מאמין בנבחרת ומתכוון להסתער על פלייאוף היורו

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, החליט לזמן לשיחת הבהרה את המאמן הלאומי אנדי הרצוג על מנת לבחון האם הוא מאמין בנבחרת לקראת משחקי הפלייאוף במרץ הקרוב.

 

בנבחרת מודעים לירידה באנרגיות של הרצוג, שנראה מכונס מאוד אחרי שישראל הפסידה בחמישה משבעת משחקיה האחרונים בקמפיין מוקדמות היורו. חסון מצידו יבקש לבחון מול הרצוג המחזיק בחוזה עד לראשון במאי, האם יש לו את האנרגיות, הרצון ובעיקר האמונה בסגל השחקנים לקראת משחקי הפלייאוף. "חסון ירצה לשמוע מהרצוג האם הוא בא בכל הכוח לארבעת החודשים הקרובים, אחרת שיודיע כבר עכשיו מה קורה ונמשיך הלאה", הסבירו בהתאחדות.

 

אנדי הרצוג באימון נבחרת ישראל (צילום: ראובן שוורץ)
הרצוג. יזומן לשיחה(צילום: ראובן שוורץ)

 

בשיחות פנימיות שניהל הרצוג ביממה האחרונה הוא אמר כי היה כבוי בשל היכולת של הנבחרת במשחקיה האחרונים, אבל הוא מתכוון לקחת אחריות ולנסות להוביל אותה ליורו הקרוב.

 

הקפטן ביברס נאתכו זכה אתמול לתמיכה גדולה מצד ההתאחדות לכדורגל וחבריו לנבחרת, בהם גם ערן זהבי שגדל איתו בהפועל ת"א, כשברקע הביקורת של טל בנין כלפיו. הנבחרת תשחק בשנה הבאה בדרג השני של ליגת האומות, זאת בעיקר בשל ההחלטה של אופ"א להרחיב את הדרגים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אנדי הרצוג
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים