שתף קטע נבחר

דראפיץ': "פאטוס בצ’יראי לא רוצה לעזוב"

מאמן מכבי נתניה דיבר לפני הפועל חיפה בשבת (15:00) והתייחס למעמדו של החלוץ שמאכזב העונה. על ההמשך: "מעכשיו כל שבוע הוא קריטי"

מכבי נתניה תתארח בשבת (15:00) אצל הפועל חיפה ותנסה לרשום ניצחון שני ברציפות. המאמן, סלובודן דראפיץ', דיבר במסיבת העיתונאים שערכה הקבוצה.

 

"מהמקום שלנו אפשר להתקדם קדימה", אמר דראפיץ'. "מעכשיו כל שבוע הוא קריטי. הכל קריטי בשבילנו. כל משחק הוא קריטי. המשחקים נגד הפועל חיפה וקרית שמונה הם משחקים שבהם אנחנו יכולים לקחת את הנקודות. נגד מכבי תל אביב נצטרך להיות בכושר טוב ומצד שני גם לתפוס אותם ביום לא טוב. זה לא פשוט".

 

סלובודן דראפיץ' (צילום: ראובן שוורץ)
סלובודן דראפיץ'. ינצח בסמי עופר?(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

על היריבה: "אין לי ספק שהפועל חיפה היא קבוצה מסוכנת וטובה בעיקר בהתקפות המתפרצות שלה. המשחק הקרוב בסמי עופר לא יהיה משחק קל כי הם קבוצה מאוד ביתית".

 

המאמן גם התייחס לסגל ולשינויים אפשריים לקראת ינואר: "גבי קניקובסקי זומן לנבחרת דווקא בתקופה פחות טובה שלו. פאטוס בצ’יראי לא רוצה לעזוב. לפעמים כשמסתכלים על הפנים של שחקן כשלא הולך לו אז הוא עושה פרצופים. אבל כשאני מסתכל עכשיו על הפנים שלו? זה לא המצב, אני רואה שיש לו המון רצון להישאר ולהוכיח את עצמו". הבלם רומן גולובארט לא ישחק עקב צהובים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
סלובודן דראפיץ'
צילום: יאיר שגיא
מומלצים