שתף קטע נבחר

בני יהודה עלתה לשמינית גמר הגביע, כפ"ס בחוץ

שערים של דור ג'אן ועמית זנטי בהארכה נתנו למחזיקת הגביע את הכרטיס לשלב הבא. מ.ס כפר קאסם גברה 0:1 על הקבוצה של אופיר חיים. סכנין עלתה אחרי שערוריית שיפוט. אדומים אשדוד הדיחה את הפועל פ"ת

סיבוב ח' בגביע המדינה יצא לדרך ואיתו נכנסו למעגל המשחקים קבוצות ליגת העל. במסגרת ערב המשחקים הראשון קיבלנו חמישה משחקים, כולל מחזיקת הגביע בני יהודה - שעלתה לשמינית הגמר בקושי אחרי 0:2 בהארכה על הפועל חדרה. הפועל כפר סבא היא קבוצת ליגת העל הראשונה שמסיימת את דרכה כבר בסיבוב ח' אחרי הפסד 1:0 למ.ס. כפר קאסם. השחקנים של אופיר חיים נראו רע ולא הצליחו להשיג את שער השוויון בחצי השעה שהייתה להם. גם הפועל עפולה עלתה אחרי 1:2 על הפועל אשקלון. שלושער של מוטי מלכה נתן לסכנין 2:3 על הפועל רמת השרון.

 

במשחק הנוסף יובל נעים, בהופעת הבכורה שלו על הקווים, הוביל את א.ס אשדוד מליגה א' לניצחון 0:1 על הפועל פתח תקווה מהלאומית.

 

בני יהודה חוגגת (צילום: ראובן שוורץ)
הכי קשה שאפשר. בני יהודה חוגגת(צילום: ראובן שוורץ)

 

כפר קאסם – הפועל כפ"ס 0:1

מהלך נהדר של כפר קאסם הסתיים בבעיטה לא מספיק חזקה, יגאל בקר קלט בלי בעיות. בדקה ה-60 כפר קאסם עלתה ליתרון בצדק - ירדן כהן התרומם גבוה ונגח פנימה. 

 

הפועל עפולה - הפועל אשקלון 1:2

השער הראשון הגיע בדקה ה-19. חוליו סזאר ניצל הגנה רעה של עפולה ומקרוב גלגל פנימה.  סמוך לירידה להפסקה אליאור סיידר השווה את התוצאה עם פנדל מדויק לפינה אחרי נגיעת יד ברחבה של אחד משחקני אשקלון. בדקה ה-54 עפולה קיבלה פנדל בצד השני - נתנאל גולדמן כבש והשלים את המהפך.

 

בני סכנין – הפועל רמה"ש 2:3

הזדמנות גדולה של סכנין. סהר חסון הצליח להדוף בעיטה מרחוק, וסוהיל ארמלי הגיע ראשון לריבאונד, אבל בעט חלש וחסון הצליח לקלוט. בדקה ה-30 האורחת עלתה ליתרון - הקפטן אור אוסטוינד בעט חזק ומצא את הרשת. בדקה ה-44 מוטי מלכה השווה את התוצאה עם בעיטה שטוחה לפינה, לסהר חסון לא היה סיכוי. בדקה ה-70 שמעון אבוחצירה נגח לרשת והחזיר את היתרון לרמה"ש. תוך דקה אחת, שתי הצלות נהדרות של סהר חסון, שמנע ממוטי מלכה להשוות. בסוף זה עבד לו - בתוך תוספת הזמן מוטי מלכה היה לבדו מול חסון ובעט בין הרגליים של שוער רמה"ש כדי לשלוח את המשחק להארכה. עמוק בהארכה מלכה הפך עם פנדל מדויק, שבכלל לא בטוח שהיה.  

 

בני יהודה – הפועל חדרה 0:2

בדקות הסיום של המשחק החלש הזה בני יהודה קיבלה מצב מצוין - אריאל לזמי בעט טוב, אג'ידה הדף ואת הריבאונד שלח לזמי גבוה מעל השער. מיד עם פתיחת ההארכה דור ג'אן הכניע את אג'ידה והעלה את מחזיקת הגביע ליתרון, עמית זנטי הכפיל.

 

אבישי כהן מול יהב גורפינקל (צילום: ראובן שוורץ)
אבישי כהן רודף אחרי יהב גורפינקל(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

א.ס אשדוד – הפועל פ"ת 0:1

הקבוצה של יובל נעים פתחה מצוין, כבשה שער מוקדם, אבל הוא נפסל בצדק בגלל נבדל. דקה מאוחר יותר (10) עדן בן מנשה שלח כדור מתוחכם לפינה של עדי נסה, אבל הבעיטה שלו הלכה סנטימטרים ליד העמוד. שבע דקות בתוך ההארכה מאיר כהן כבש שער נהדר, כשהקפיץ מ-20 מטרים מעל ידיו של עדי נסה. יופי של גול.


פורסם לראשונה 19/12/2019 19:23

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
בני יהודה חוגגת
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים